namens Camso, heel graag gedaan, leuk dat jullie zijn gekomen en deze manier van autosport weten te waarderen. Het leuke van Warneton is dat hoe hoger je in het kampioenschap staat, hoe verder je van achter moet starten. Als toeschouwer heb je volledig zicht over het hele circuit en er gebeurt van alles. Niet vreemd natuurlijk als je bv. met 24 Lightning Rods van start gaat op een circuit van 430 meter. Dat zou hetzelfde zijn als met 240 Clio's op Zandvoort. Verder is het programma heel breed, zowel non-contact als contact klassen en natuurlijk de Camso V8 type NASCAR. Heel close racen met 900 kg en 450 pk. Inderdaad, ik rij met nummer 88 bij de Lightning Rods en met de zwart/gele Dodge Intrepid nummer 88 bij de Camso V8's. En wil je een keer zelf racen met een Camso V8 of een Lightning Rod, ik run Action Racing School op Warneton, dus kom de volgende keer zeker naar het middenterrein en ik vertel je alles over de mogelijkheden. Of over driften, dat kan ook. BE Drift Series is een dochteronderneming van Action racing School en op 27/28 augustus organiseren we King of Europe met de 3de ronde van het Open Belgisch Drift Kampioenschap.
|