Thread: De Heer De Smet
View Single Post
Old 28-06-2005, 11:25
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Racingworld.be
Het is idd maar hoe je het bekijkt... tenminste ééntje die de boodschap (deels) gesnapt heeft. En dat verdient een welgemeend applaus, gezien alle NUL PUNT NUL kritieken van de betroffen persoon... Enfin, gezien bepaalde beperkingen is er natuurlijk nog een achterstand... Je hebt een oplossing gevraagd? Geen probleem, DOE IETS, iets wat nuttig kan zijn, voor de autosportgemeenschap? Spuug niet enkel kritiek, DOE gewoon iets, blijf niet op je luie krent zitten, DOE gewoon iets... tenzij je nu duidelijk laat blijken dat je een kluns van formaat bent? Niet alleen hier, maar ook op andere fora. Chapeau kerel, je bent echt goed bezig... Autosport promoten? Sneren geven links en rechts? Zo moet je echt verder doen... Onder de naam Racingworld.be wordt hier zelden kritiek gegeven, Maar in naam van vele liefhebbers neem ik nu persoonlijk de draad op. Ga je gang... Ik steek mijn naam ook niet weg. Elkeen kan die lezen, en zelfs een bepaald kippenverstand kan er initialen uit afleiden. waw. applaus... Als ik me niet vergis, dan ging het hier over columns en columnisten... Niet over Mc Chickens... Voor mij is deze hele zaak dan ook afgerond. Zonder twijfel zullen sommigen er een voedingsbron in zien om deze topic (waar ik overigens zeer fier op ben, wie doet het mij voor/na? ) weer naar boven te halen.

Dries De Smet

Hallooo, Heb jij de laatste tijd op de internet-maan geleefd. Ik doe niets anders dan de Mégane Trophy promoten, Vertigo Promoten...Maar ja als je niet verder kijkt dan RW.Be dan is dat niet mijn probleem.

Ik doe niets anders dan de fans via mijn site zoveel mogelijk te laten meekijken. Ik heb meer dan 2000 fotos op mijn site. tientallen exclusieve filmpjes... en nee die zijn niet alleen over RK (want vele rijders/teams - zetten enkel maar fotos van hun bettreffende rijder online)
maar heel exclusief materiaal dat je nergens anders op internet kan vinden...

En uit de tientallen reacties die ik mag ontvangen en de vele bezoekers op mijn site (en ze komen van ver) weet ik dat we een goede job doen.
De reacties komen niet enkel uit Vlaanderen. Ik promoot de Autosport op Europese/Wereldschaal, U doet dat enkel voor een beperkt Vlaams wereldje...

Ja dan kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik probeer de autosport te promoten... Ik blijf niet rond de Zolderse kerktoren rijden...Ik ga naar alle World Series wedstrijden deze zomer en zal het de liefhebbers niet nalaten zoveel mogelijk informatie/fotos/videos te geven...

Ik werk alleen,ik heb niet de middelen om zware promo te voeren voor mijn site maar gezien ik mag toch zeggen dat ik gezien de beperkte middelen het maximum doe voor de fans...Dat kan niet van elke belgische/Vlaamse/Waalse rijder/Auto gezegd worden...

Laat de echte fans nu maar eens spreken...
Ik weet zeker dat ze waarderen wat ik tracht te doen en ze vinden dat van U site ook. Maar zeggen dat ik alleen maar goed ben om een sneer te geven dat gaat me veel te ver.
Liever een beperkte exclusieve informatie vanop RK.Be dan veel dezelfde kost van RW.Be die we ook ergens anders kunnen vinden...

En ja, Uw kritiek, waarom spreek je in naam van RW.be en niet uit eigen naam. Dat elke fan voor zich spreekt.

Mijn kritiek is sterk onderbouwd en dat beamen vele met mij. Niet een solitaire kritiek maar weloverwogen maar blijkbaar kan U, Mijnheer De Smet, de kernboodschap er niet uithalen.

Last edited by JPMontoya; 28-06-2005 at 11:28.