Thread: De Heer De Smet
View Single Post
Old 28-06-2005, 01:35
Racingworld.be Racingworld.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Ja, beste Paddocker ik ga toch nog eens opnieuw m'n mond moeten opentrekken
over de inmiddels beruchte Columns van De Heer De Smet. Daar ik in zijn laatste 2 duidelijke statements vind naar eerdere bewoordingen van mij en andere.

Waarom weer zo'n frontale aanval? Belachelijk..
Ik durf gerust er voor uitkomen wie ik ben maar dat is nu eenmaal eigen aan het medium Forum...
En wat helemaal achterbaks is, is dat DDS hier als een volleerde leecher het forum zitten meelezen en dan tegenover de buitenwereld wat mensen met een kritische en niet noodzakelijk verkeerde mening even uit te schelden voor lasteraars...

Wij geven tenminste terechte kritiek en zijn er bereid om in discussie over te treden.. Liever anoniem en de discussie ten gronde voeren dan gewoon eenzijdig vanuit de ivoren RW-Toren mensen zwartmaken...

Als ik zo de meningen lees dan lijkt mijn uiteenzetting van vorige week niet veel van de waarheid te verhullen...

Laster wie het zegt...

Ja, ik heb kritiek gespuwd op de Belcar organisatie. En laat het aub terecht zijn... Mijn demarge aanvallen is meteen een aanval op de principes van de rechtstaat... (net zoals democratie dat is - Democratie "het regime van de discussie" weet je wel)

Aja... Want ik pleit gewoon de wet toe te passen. Dat de Belcar Organisatie te lomp is om de kleine lettertjes te lezen niet mijn probleem alleen maar een nuchtere vaststelling. Eigenlijk zeer pijnlijke vaststelling dat er plat op de buik gegaan wordt voor de Belcar organisatie..."The power of the purse" of platter gezegd "De macht van de sjakos" zal wel weer gespeeld hebben en dat in het land van "The Bill of Rights"...

En er blijft mij een zaak compleet onduidelijk. Wat voor oplossing is er uit de bus gekomen dat heel dit verhaal op een sisser is uitgedraaid.. Er zal wel heel wat gelobbyd zijn. Maar daar zullen deze simpele zielen wel nooit een antwoord een fair antwoord op krijgen....

Tja mijn mening. Laat de vurige debatten losbarten..

T is maar hoe je het bekijkt en zo bekijk ik het...
Het is idd maar hoe je het bekijkt... tenminste ééntje die de boodschap (deels) gesnapt heeft. En dat verdient een welgemeend applaus, gezien alle NUL PUNT NUL kritieken van de betroffen persoon... Enfin, gezien bepaalde beperkingen is er natuurlijk nog een achterstand... Je hebt een oplossing gevraagd? Geen probleem, DOE IETS, iets wat nuttig kan zijn, voor de autosportgemeenschap? Spuug niet enkel kritiek, DOE gewoon iets, blijf niet op je luie krent zitten, DOE gewoon iets... tenzij je nu duidelijk laat blijken dat je een kluns van formaat bent? Niet alleen hier, maar ook op andere fora. Chapeau kerel, je bent echt goed bezig... Autosport promoten? Sneren geven links en rechts? Zo moet je echt verder doen... Onder de naam Racingworld.be wordt hier zelden kritiek gegeven, Maar in naam van vele liefhebbers neem ik nu persoonlijk de draad op. Ga je gang... Ik steek mijn naam ook niet weg. Elkeen kan die lezen, en zelfs een bepaald kippenverstand kan er initialen uit afleiden. waw. applaus... Als ik me niet vergis, dan ging het hier over columns en columnisten... Niet over Mc Chickens... Voor mij is deze hele zaak dan ook afgerond. Zonder twijfel zullen sommigen er een voedingsbron in zien om deze topic (waar ik overigens zeer fier op ben, wie doet het mij voor/na? ) weer naar boven te halen.

Dries De Smet

Last edited by Racingworld.be; 28-06-2005 at 09:06.