Ja, beste Paddocker ik ga toch nog eens opnieuw m'n mond moeten opentrekken
over de inmiddels beruchte Columns van De Heer De Smet. Daar ik in zijn laatste 2 duidelijke statements vind naar eerdere bewoordingen van mij en andere.
Quote:
't Is maar hoe je het bekijkt... Dat geldt voor een column, een race, een piloot, een organisatie, een klojo in het kwadraat...kortom: voor alles. En elke visie hangt natuurlijk ook af van WIE het bekijkt. Anoniem kritiek gaan spuwen is één van de makkelijkste zaken die er zijn. Enfin, het hoogste wezen onder de dieren, zijnde de mens, heeft van laster, nonsens en achterpraat al sinds geruime tijd een favoriete hobby gemaakt. We zijn dat gewoon, waarom zouden we ons er nog aan storen? 't Is dus gewoon maar HOE je het bekijkt en WAT je bekijkt...
|
Waarom weer zo'n frontale aanval? Belachelijk..
Ik durf gerust er voor uitkomen wie ik ben maar dat is nu eenmaal eigen aan het medium Forum...
En wat helemaal achterbaks is, is dat DDS hier als een volleerde leecher het forum zitten meelezen en dan tegenover de buitenwereld wat mensen met een kritische en niet noodzakelijk verkeerde mening even uit te schelden voor lasteraars...
Wij geven tenminste terechte kritiek en zijn er bereid om in discussie over te treden.. Liever anoniem en de discussie ten gronde voeren dan gewoon eenzijdig vanuit de ivoren RW-Toren mensen zwartmaken...
Als ik zo de meningen lees dan lijkt mijn uiteenzetting van vorige week niet veel van de waarheid te verhullen...
Laster wie het zegt...
Quote:
Sommigen houden er (over de Belcar Organisatie en alles wat er mee te maken heeft) blijkbaar een andere mening op na. Het is hun goed recht. Wij kunnen daar maar één ding op zeggen: in de plaats van anoniem kritiek te geven, doe het gewoon zelf, beste meisjes/jongens. Dan zal je pas weten wat er allemaal aan te pas komt. Belcar 'over het Kanaal' was goed. En wat die geluidsmeting betreft... Nee hoor, de race kwam helemaal niet in gevaar. Echt niet...
|
Ja, ik heb kritiek gespuwd op de Belcar organisatie. En laat het aub terecht zijn... Mijn demarge aanvallen is meteen een aanval op de principes van de rechtstaat... (net zoals democratie dat is - Democratie "het regime van de discussie" weet je wel)
Aja... Want ik pleit gewoon de wet toe te passen. Dat de Belcar Organisatie te lomp is om de kleine lettertjes te lezen niet mijn probleem alleen maar een nuchtere vaststelling. Eigenlijk zeer pijnlijke vaststelling dat er plat op de buik gegaan wordt voor de Belcar organisatie..."The power of the purse" of platter gezegd "De macht van de sjakos" zal wel weer gespeeld hebben en dat in het land van "The Bill of Rights"...
En er blijft mij een zaak compleet onduidelijk. Wat voor oplossing is er uit de bus gekomen dat heel dit verhaal op een sisser is uitgedraaid.. Er zal wel heel wat gelobbyd zijn. Maar daar zullen deze simpele zielen wel nooit een antwoord een fair antwoord op krijgen....
Tja mijn mening. Laat de vurige debatten losbarten..
T is maar hoe je het bekijkt en zo bekijk ik het...