Thread: De Heer De Smet
View Single Post
Old 27-06-2005, 14:13
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
ik koop al 5 jaar op ebay onder een andere naam, zo waterdicht is dat dan toch ook niet hé.
Tja, 't is maar hoe je het bekijkt. Als beginnend en niets zeggend forumpje kan je idd moeilijk van de mensen verlangen dat ze zich kenbaar gaan maken, maar als je gaat kijken, wordt er dat soort fora nogal behoorlijk gehakt hoor naar individuen - met naam en toenaam.
Naarmate de club/familie/forum groter wordt en er meer en meer mensen bereikt worden, wordt de roep naar het terugdringen van deze anonimiteit echter van onze leden ook groter.

Als bestuur kijken we op dit ogenblik naar mogelijke oplossingen en indien nodig (lees, als er voldoende mensen achter staan) zullen we een systeem invoeren. Dat diegene die denken dat een forum anoniem "MOET" zijn, daar dan een probleem mee hebben, da's dan hun zaak, maar wij gaan er geen traan om laten.

Maar wat me toch altijd blijft verbazen, is dat er heel wat mensen zonder deze anonimiteit blijkbaar niet goed kunnen functioneren. Maar al te vaak hoor ik hier dat het forum een groot toog gehalte heeft, wel in een café trek je toch ook geen zak over je kop vooraleer je binnengaat en evt. iets gaat vertellen tegen iemand anders?
Tenzij je vanalles te verbergen hebt, zie ik niet in, waarom naamsbekendheid een probleem zou moeten zijn.

Bon, dit gezegd zijnde, ófwel gaat de discussie terug over mr. De Smet zijn colums, ofwel gaat er een slotje op want we zijn hier wel heel erg aan't afwijken.