Thread: De Heer De Smet
View Single Post
Old 27-06-2005, 12:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
ik koop al 5 jaar op ebay onder een andere naam, zo waterdicht is dat dan toch ook niet hé.
Goh, in het kader van snuggere opmerkingen is dit weer een fijn voorbeeld

Het antwoord van Patrick Van den Broeck heb ik gelezen en er staan enkele nuttige dingen in. Klinkt miscchien raar uit mijn mond maar in de bewuste column staan enkele punten die ook gewoon goed zijn. Ik maak niemand belachelijk en trap ook niemand de grond in. Als men denkt dat men op een forum anoniem zijn gang kan gaan.............helaas, dat is dan een ferme denkfout. Er zijn verbazingwekkend veel mensen die een echte bestaande naam op een nickname kunnen plakken. Niet alleen mods en admins........ Gisteren vertelde een lezer van De Paddock mij dat hij een bepaalde echte naam op meerdere nicknames kon toepassen........

Waarom ik graag weet tegen wie ik spreek? Simpel, mijn reactie naar een 15-jarige is dan anders dan naar een 65-plusser. Net zo goed als dat ik mijn antwoord naar autosport-kenner anders formuleer dan iemand die er nog niet veel van snapt. Kweste van de juiste communicatie techniek toe te passen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.