Thread: De Heer De Smet
View Single Post
Old 27-06-2005, 11:40
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Dat mag u altijd, alleen is uw profiel zo anoniem dat ik niet weet wie ik voor me heb. Sinterklaas, Pipo de Clown, Henk Wijngaard of iemand anders? Ieder persoon krijgt zijn gepaste antwoord
Net wat ik dacht: eerst weten wie je voor je hebt en dan de grond inkelderen. Voor mij is de inhoud van de tekst belangrijker dan tegen wie ik het zeg, voor mij mag iedereen anoniem handelen, dat is de bedoeling van een forum. Indien je iemand persoonlijk wil aanvallen doe je dat best via een brief (liefst aangetekend), dan weet je perfect wie je voor je hebt.

De mail die ik plaatste (en trouwens doorkreeg van de verzender) heeft zeker een waarde voor iedereen, dat is de bedoeling van een forum. Hij is trouwens van groot belang voor de betrokken personen die werk dienen uit te voeren op en rond de circuits. Om dit dan weer in het belachelijke te moeten trekken getuigt van zeer weinig respect ten aanzien van de persoon die er zijn tijd instak om dit voor jullie allemaal uit te zoeken. Nogmaals, wie de boodschap brengt is niet zo belangrijk, als ze maar komt en als de inhoud maar enige waarde heeft.