View Single Post
Old 16-06-2005, 22:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Met deze en andere maatregelen wil de FIA de kost voor een F1-seizoen terugbrengen naar zowat 25 miljoen euro, terwijl topteams nu het tienvoudige spenderen.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=8796
Als deze regels allemaal doorgaan zeg ik per direct mijn baan op. Businessplan indienen bij de bank en enkele tientallen miljoenen startkrediet binnenharken voor het Zandbak F1 Racing Team met als driver consultant J. Verstappen uit Maaseik . Dat startkredietje heb ik binnen twee jaar dubbel en dik terugverdiend Alleen al aan tv-rechten, reisgelden en prijzengeld haalt een team meer dan 25 miljoen euro per jaar binnen...........en dan heb ik het nog niet eens over de stickertjes gehad

Trouwens de inkomsten uit TV-rechten gaan de komende jaren voor de teams sterk de lucht in als ze zich verenigen met de FIA/Ecclestone en hun eigen GPWC vaarwel zegen.

Het zou weleens kunnen betekenen dat teams dan niet meer zoveel budget vragen aan beginnende coureurs. Gevolg daarvan is dat wellicht de echte talenten wel kunnen doorstromen i.p.v. enkele notiore krabbers uit voorgaande jaren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote