View Single Post
Old 12-06-2005, 23:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Mark
Dat hij voor Franchi weet te eindigen, iemand die toch al twee jaar F3 ervaring heeft, zegt veel. Met een betere voorbereiding had er voor Verdonck veel meer kunnen inzitten.
Hier ga ik toch even goed de mist in

Quote:
Tijdens de tweede oefening tegen de chrono, verbeterde Franchi zijn tijd in het begin van de sessie, om vervolgens op 1"2 van de snelste tijd te draaien. Helaas was dat het laatste belangrijke wapenfeit van de piloot van Prema Powerteam, die voelde dat zijn krachtbron vermogen verloor... "De situatie werd stelselmatig erger tot het einde van de sessie," vertelde Greg. "Er was een serieus probleem met het motorblok en de ingenieurs besloten de motor te vervangen. Daardoor zou ik de race in goede omstandigheden kunnen rijden, maar door het specifieke reglement van de F3 Masters in Zandvoort, kon ik een goed resultaat meteen vergeten. Immers, elke piloot die de motor vervangt tussen de trainingen en de race, moet op de... laatste plaats starten!"

Met de moed der wanhoop, moest Franchi trachten het beste te maken van deze Masters vanaf de 18de en laatste startrij... "Van bij de start ging het goed, maar, omdat het hier bijna onmogelijk is om te passeren, reed ik de meest frustrerende wedstrijd uit mijn carrière. Ik zat achter Nico Verdonck en, hoewel mijn rondetijden veel beter waren, kon ik niemand passeren, tenzij ik als een kamikaze een gat in zou duiken..."

press release Greg Franchi
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote