Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Ik bedoel legitimatie van het eigen handelen... (als in het zich afzetten tegen andere die eventueel op een illegale manier handelen) niet het legitimeren om ergens binnen te komen...
Een column weerspiegeld zeerzeker geen objectief standpunt maar zou toch een genuanceerd beeld moeten brengen (dat probeert hij inderdaad te doen met het verhaal van de draad) maar de aap komt volledig uit de mouw als hij altijd spreekt over - niet zomaar een website - maar zijn eigen website...
Het steeds weer zichzelf legitimeren...en dat is vind ik zeer ergerlijk.
|
In de column ging het over foto's maken, ik wou gewoon duidelijk maken dat je op gelijke welke sportmanifestatie een geldig bewijs moet hebben eens je buiten de publieke zones komt... En mijn punt was gewoon dat er op andere (sport)manifestaties strenger mee omgegaan wordt.
Maar deze discussie gaat al lang niet meer over de boodschap, maar eerder over de boodschapper... iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar als je begint te argumenteren probeer dan ten minste om je te beperken tot hetgeen er staat, een biografie of wat dan ook heeft daar eigenlijk niks mee te maken dacht ik zo.
Voor mij is deze discussie (?) dan ook afglopen...