Thread: De Heer De Smet
View Single Post
Old 09-06-2005, 22:11
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by flugel
Mja, ga naar gelijk welke sportmanifestatie en je geraakt niet tot aan het speelveld of wat dan ook zonder geldige legitimatie... voor het geen ik daar onder versta moet iemand die daar wel geraakt toch iets te maken hebben met pers of iets dergelijks... Zo is het in ander (meer professionele?) sporten toch het geval...
Ik bedoel legitimatie van het eigen handelen... (als in het zich afzetten tegen andere die eventueel op een illegale manier handelen) niet het legitimeren om ergens binnen te komen...

Quote:
* De arrogante en ongenuanceerde stijl.. Een column weerspiegelt geen objectief standpunt hé, het is een persoonlijke opvatting over iets. Dus als je het niet eens bent met het standpunt van de schrijver, dan lees je toch gewoon een andere die je beter ligt?
Een column weerspiegeld zeerzeker geen objectief standpunt maar zou toch een genuanceerd beeld moeten brengen (dat probeert hij inderdaad te doen met het verhaal van de draad) maar de aap komt volledig uit de mouw als hij altijd spreekt over - niet zomaar een website - maar zijn eigen website...
Het steeds weer zichzelf legitimeren...en dat is vind ik zeer ergerlijk.

Last edited by JPMontoya; 09-06-2005 at 22:19.