View Single Post
Old 01-06-2005, 12:29
Raceshot's Avatar
Raceshot Raceshot is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Camping Bleu lijkt volgens bovenstaand plan niet vlak naast de trak te liggen? of heb ik het verkeerd voor?
Is camping Beausejour dan echt vlak naast de track gelegen?

Is die camping bleue dan "een gewone wijde" van een boer die het verhuurt (en er daardoor dus geen stroom is...)???
Of is er daar nergens stroom voorziening? als ik het goed voorheb is Beausejour een "échte" camping waar ik dan toch zeker elektriciteit zou verwachten...

@ Racechot: Een stroomgroep kan best wel veel geld opbrengen Op de Nordschleiffe durven de Duitsers zonder blozen 10€ per dag te vragen voor elektriciteit voor één lamp te laten branden (enkele uren 's avonds en 's nachts) En er vertrokken veel draden aan zijn stroomgroepke zene
Camping en Parking Bleue ligt schuin over de ingang van Maison Blanche, op twee minuten ben je daar het circuit binnen. Wij staan eigenlijk altijd op de grens van Camping/Parking Bleue en Parking Blanc (genummerde parking). Er staan daar een aantal verlichtingspalen waar je eventueel stroom kan afnemen, maar dan heb je ofwel 100 meter verlengkabel nodig, ofwel moet je het geluk hebben dat je juist daar kan staan. De kiekens die de campings daar controleren hebben spijtig genoeg de gewoonte om eerst iedereen aan de buitenkant te zetten en pas achteraf het middenplein te vullen.

Beausejour ken ik enkel van het voorbijrijden, dit is net zogoed een weide als de rest van de campings, maar gelegen binnenin het circuit (binnenrijden via de tunnel aan de Porsche-curves). Voor zover ik vorig jaar heb kunnen zien, is er ook daar geen echte aansluiting voor electriciteit.

Wij komen toe op dinsdagmorgend (vertrekken zaterdagnacht) en gaan dan eerst en vooral met de fiets op verkenning (alle campings afrijden om te zien waar wat voorhanden is), met wat geluk zijn de voorzieningen verbeterd tegenover vorig jaar.

kristof@raceshots.be
www.raceshots.be
Reply With Quote