View Single Post
  #1  
Old 19-05-2005, 22:57
Dragonfly's Avatar
Dragonfly Dragonfly is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Wilrijk
Posts: 707
Days of thunder Part1,2,3

Hey

hier zijn we weer met een nieuw projectje. Het gaat hier om de nascar wagens uit de film Days of thunder. Alles bijeen gaat het hier om 5 wagen (city , mello-yello , hardees, exxon , superflo) daarom noemt die ook part 1 natuurlijk.
ik was zo zot van die film dat wanneer ik de kits zag ze gewoon moest hebben 3 hebik er al in men bezit en beschik al over 2 blanco kit's. Moet alleen nog aan 2 set's decals zien te komen
Het gaat hier om de mello-yello wagen. Dit is de wagen waar hij op het einde van de film instapt om zijn vriend rowdy te helpen.
Nu genoeg over de film en op naar het model
kit is van Monogram en heeft al een redelijke leeftijd dus de kwaliteit van de kit is niet super en ook de decals zijn niet perfect. In het echt heeft deze wagen een vrij lichte groene reclame derop hangen maar doordat de decals wat donkerder zijn heb ik de wagen dan ook maar in deze kleur gespoten om zo bij de decals te horen en kmoet zegge het ziet er zo wel goed uit

Body is eerst glossy zwart gespoten , daarna afgeplakt en dan het groen erop gezet. De rode lijn is een decal.






Last edited by Dragonfly; 30-05-2005 at 15:47.
Reply With Quote