Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Hier word dus nogmaals aangetoond dat ze ne een lange weg hebben afteleggen om de Belcar te kunnen overtroeven...
|
ik betwijfel of dit hun bedoeling is
dan zouden ze het kampioenschap kunnen openzetten voor krachtigere motoren hé
persoonlijk vind ik het het best dat ze op deze manier naast mekaar blijven bestaan, de top budgetten vind je dan in belcar en de BTCS laat nog wel wat minder kapitaal krachtigen toe. Al zijn het niveau en de budgetten toch een pak gestegen in vergelijking met vorig jaar, hopelijk wordt het niet té erg. Succes kan dodelijk zijn.
De TC kan misschien van dit succes genieten, zodat in de TC de lagere budgetracers toch nog kunnen blijven bollen. Plaats voor de echte pure amateurs is er in de BTCS ook minder dan vorige jaren. Ik heb het er met Bart in Spa nog over gehad, de echte oude auto's of kleine modellen (cf corsa) kunnen niet echt meer in BTCS terecht, de snelheidsverschillen zijn iets té groot geworden. Misschien moet men de T in BTCS eens wat meer laten gelden en geen gt's meer toelaten. Enerzijds om de belcar te sparen, anderszijds om haar succes niet alles kapot te laten krijgen.
soit we wijken af, alleszins een mooi initiatief dat alles zo transparant wordt gemaakt. Dan kan je vergelijken onderling met teams, ik merk direct dat onze pitstops sneller moeten, no matter what. Je kan ook zien wat de snelst mogelijke rondetijd zou kunnen zijn met de huidige piloten en wagen. Leuk om het potentieel van je machien te kennen.
@JP Montoya: thx