View Single Post
Old 06-04-2005, 09:15
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

De eerste 20 jaren van mijn leven bestond het behang van de slaapkamer uitsluitend uit posters afkomstig uit l'Automobile, Sport-Auto, Motorensport/Sportmoteurs,Échappement enz... Niet dat ik er zelf zo vroeg bijwas, maar mijn oudere broers waren destijds ook nogal gepassioneerd, dus hebben ze mij van kleinsaf geïmpregneerd met racewagens.

Vrouwen in een mensenleven kunnen echter wel voor enige kentering in interieurinrichting zorgen, op dit ogenblik siert er nog welgeteld één autosportgerelateerde foto de huiskamer. Het gaat om een eigen opname (50 x 70 cm) van een Renault Spider in de door een aantal Paddockers gekende en door sommige Paddockers gecopieerde "huisstijl", haast onherkenbaar dus.
Zoonlief zorgt er anders wel voor dat er geregeld schaalmodellen op 1:18 in de living "tentoongesteld" worden (hij maakt dan ook klassementen op genre "top vijf van de week"). In zijn kamer hangen wel foto's van de Toyota GT One, Peugeot 206 WRC, Orange Arrows F1 en op de muren heb ik met een zelfgemaakt sjabloon een aantal keren de Ferrari F1 2003 geschilderd.

Momenteel zoek ik naar een passend plekje voor de litho van Carlos Ghijs, gewonnen met de DePaddock on-line quiz 2004

jan
Reply With Quote