View Single Post
Old 28-03-2005, 14:25
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Stefan
Het bevreemde me dat er tijdens de tweede race door de koplopers helemaal niet gereageerd werd op gele vlaggen.

Na een paar ronden crashte Ugeaux redelijk hevig in de eerste chicane met een gele vlag situatie van een aantal ronden tot gevolg. Maar de nummers 1 en 2 hielden absoluut niet in, het leek zelfs wel ofdat ze er nog harder doorheen gingen dan normaal. Er spinde zelfs nog een andere deelnemer tijdens deze gele vlag situatie.

Ik was blij dat ik nog achter een muurtje stond van een halve meter en niet samen met de marshals in de grindbak stond.
Dit kan je toch geen hevige crash noemen?

Waarom bekijken jullie het niet eens van een andere kant, wat is er weer allemaal niet gebeurd gisteren in Zolder?
De BMW Z3 Coupe van Kenis/Lumbeeck gaat eraf in de chicane en dit duurt weer eeuwen eer de wagen op een veilige plaats staat!
Na een paar ronden hebben ze daar toch drie sleepkabels aan elkaar bevestigd (interventiewagen stond ondertussen geparkeerd op het circuit) en dan toch de BMW weggesleept.
De piloot stond zelfs gebaren te maken van onbegrip.

Op een gegeven moment (wel onder pace-car) rijdt er doodleuk een soort "lichte vrachtwagen" met laadbak tussen de Belcar wagens, die zich niet echt iets aantrekt over de aankomende wagens achter hem!

Voor alle duidelijkheid, ik apprecieer het werk van alle marshall's en interventiemensen enorm maar ik zie in Zolder dingen die toch wel beter kunnen.
Reply With Quote