View Single Post
Old 01-03-2005, 00:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

We hebben het nu over de 24 uur van Zolder een dubbelrpogramma. Ik zie het probleem niet..........zeer zeker niet bij het kaliber van piloten zoals Kumpen en Longin.

Kan me uit de recente jaren ook geen accident herinneren van een piloot die een dubbelprogramma heeft gereden

Weet je wat gevaarlijk kan zijn in Zolder? De 3de en zeer zeker de 4de piloot op een wagen, die nauwelijks ervaring hebben met die wagen de daabij behorende kilometers in de armen ontberen. Daar heb ik vorig jaar toch een heel mooi rolletje trieste foto's aan overgehouden.

Daarnaast, piloten tijdens een 24 rusten nauwelijks. Of ze nou op een stoel zitten of ergens wat liggen te suffen in een camper.........kunnen ze net zo goed in een vliegtuig liggen.

Daarnaast, ze rijden maar stints van twee uur. In de States heb je het fenomeen dat rijders de Indy 500 en de Charlotte (?) 600 op één dag rijden. Dus 1100 miles op één dag racen.........nooit zware ongelukken van gezien. Zijn ook alleen toppers die zoiets durven.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote