View Single Post
Old 05-02-2005, 14:05
MG-Lola's Avatar
MG-Lola MG-Lola is offline
De Paddock Rookie

Vanaf Antwerpen is het naar Le Mans te doen in een uur of 5 / 6. Het is (zeker vanaf vrijdag) niet aan te raden enorm te gaan blazen op de Peage. De controles van het Franse 'blauw op straat' worden steeds strenger en komen vaker voor. Ze schijnen tegenwoordig tussen de tolpoorten de tijden te meten...

De officiele campings zullen nu wel behoorlijk vol zitten, maar in de omgeving zijn vaak nog wel kleine, gewone campings te vinden. Het is een stukje rijden vanaf het circuit, maar als je wil kan je wel gewoon slapen.

Ga je echt op de bonnefooi, zou ik me vervoegen bij de tourist information van Le Mans, zij hebben vast nog wel wat adressen.

Bier, etc: meenemen vanaf huis, tenzij je het niet erg vind om failliet te gaan. En zorg ook voor genoeg drinkwater en zonnebrandmiddel op het circuit. Het kan hels warm zijn, als de zon doorkomt.

Lopen is inderdaad niet aan te raden, een fiets wel. Als je een beetje slim plant kan je ook met de auto op veel plekken komen, alleen moet je niet gaan als iedereen gaat (inderdaad: 1 weg, 10.000 man op pad).

Vorig jaar geprobeerd om op het rechte einde van Mulsanne te komen, bij de chicanes... Helaas niet gelukt.
De andere plaatsen die genoemd werden: die zijn top! Maar ook de pit-area is geweldig 's nachts. Kan je ook nog zien wie er in competitie zijn.

Veel plezier gewenst.. maar dat gaat vast lukken! Ik ga dit jaar voor de vijfde keer op rij!
Reply With Quote