View Single Post
Old 04-02-2005, 21:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Shit, heb ik net een Prodrive 550 en Saleen S7R op de kop weten te tikken voor Belcar 2005. Mag ik niet van start gaan met die kisten

Volgens het nieuwe technische regelement zijn punt 2 en 4 tegenstrijdig. De wagens uit de FIA GT klasse 2004 vallen dit jaar onder de FIA GT1 klasse. Wat staat in punt 4?
Quote:
4. Wagens die ooit behoorden tot de FIA-groep C, de FIA-groep GT1 of de FIA-groep Sportscars, of
Nou, ooit........dat kan dus ook 2005 zijn Nu weet ik wel dat ze de Mercedessen en Porsches bedoelen uit 1997/1998. De tekst is in ieder geval op verschillende wijze interpreteerbaar

Voor de rest niks raars kunnen vinden, zelfs de safety-car procedure is ongewijzigd gebleven dit in tegenstelling tot eerdere berichten. Weet wel al welke thread ik ga starten na de nachtraining van de 24 uur van Zolder 2005 De nummers zijn dit jaar weer net zo slecht te lezen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.