View Single Post
  #14  
Old 25-01-2005, 22:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Niemand die een lampje ging branden bij het eerste bericht. Waarom zou een "Amerikaanse klant" bij het bedrijf HPE van Piero Ferrari een Nascar motor gaan ontwikkelen? Als ergens de technische reglementen stabiel zijn dan is het wel in Nascar-land. Het basisprincipe van die motoren stamt uit de jaren '70.

En nu opeens gaat men een nieuwe motor voor Nascar ontwikkelen? Dat klinkt wel heel onlogisch, of toch niet? Als je dan leest in de Autosport van 20-01-05 dat men binnen de Nascar regionen aan het denken is om de reglementen voor de motoren te herzien dan klinkt het hele verhaal opeens een stuk logischer.

Met de bestaande fabrikanten is men een overleg gestart om de toekomst van het motoren reglement te bepalen. De reden? Toyota begint steeds harder te kloppen op de Nascar voordeur. Toyota is al, met veel succes, actief in een van de feeder series van Nascar namelijk de Craftsman Truck Series.

Kijk, dan wordt het opeens een stuk logischer dat een team of fabrikant in contact komt met HPE voor het nodige consulting werk. Of je een verband mag leggen tussen het allereerste bericht en het bericht in de Autosport weet ik niet maar het klinkt wel logisch
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote