View Single Post
  #37  
Old 29-12-2004, 18:25
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...
 
Join Date: Dec 2003
Location: Landen
Posts: 1,187
Ik heb besloten verder te werken aan mijn 205-je (drie of vier jaar gelden gekregen, nooit afgewerkt).

De stand deze middag: de grote delen gespoten, kleintjes gekleurd en alles dus in orde. Restte nog: ineen steken en decals. Daar is het dus wat misgelopen.

De decal voor op de achtervleugel haal ik uit het water, het ding breekt in twee. 10 seconden later had ik er drie. Op één of andere manier heb ik ze er toch op gekregen, op de goede positie en proper (in mijn geval is dat al een prestatie). Maar helaas, tijdens het lijmen zie ik er wat witte verf langs het borsteltje gegaan was. resultaat: klodder witter verf op een pikzwarte vleugel met witte decals. Rap opgekuist, situatie rechtgezet, op één vlekje na.

De achterkant dan. Ik zet de ruiten erin, en begin met de decals. Dat gaat goed, maar nu verkl**t ik dat venster met verf.

Die auto zal dus te bewonderen zijn vanaf de linkerkant alleen, want ook de rechterdeur is naar de botten. De drempel is een mengeling van wit, zwart, lijmklodder en grijs. Komt erbij dat de onderkant niet volledig aansluit bij de deur. De linkerkant is gelukkig wel perfect.

Het enige wat wel perfect liep was de motorruimte. Nu doe ik de voorkant. Grote decals, geen prutswerk, kan moeilijk foutgaan. het enige wat daar mis is, is een kapote nummerplaat-decal. Gelukkig is dat ding zwart wit, dus straks ff afprinten en zo oplossen.

Ik hoop hem vanavond af te hebben...
Reply With Quote