View Single Post
Old 13-12-2004, 20:13
pipo's Avatar
pipo pipo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mark
Mag ik in dat geval jouw slabbertje even lenen?

Waarom zeg ik dat een 575, in 2004 specificatie, geen materiaal is om kampioen te worden in het FIA GT of eventueel Belcar.

De 575 heeft geen klinkende resultaten behaald in het LMES of FIA GT in 2004. Terwijl het toch echt 100% fabriekmateriaal is.......de prijs van een 575 is trouwens ook naar. Toch pijnlijke als je steeds om de oren wordt gereden door de particulier ontwikkelde wagens van Prodrive / Care. De fabriek die het niet kan winnen van een privateer concept, ai...... it hurts.

Die overwinning in 2003 mag je niet eens meetellen. Dat lag er duimendik bovenop dat er "iets" niet klopte. Op pure snelheid hebben ze geen platte prijs gepakt.

Nu is er wel een "oppep kitje" getest voor de 575 op Spa tijdens de traingen voor de 24 uur van Spa. Dat bood enig soelaas......maar in hoeverre dat is toegepast is op de bestaande 575's weet ik niet.

Mocht de 575 zo'n succes zijn, waarom zet John Bosch dan zijn wagen na reeds één seizoen deze niet al te goedkope aanschaf aan de kant? Wordt helemaal mooi als hij een 550 gaat huren bij Prodrive / Care

Tja jouw opmerking over de Saleen. Inderdaad, niet super betrouwbaar maar wel zeer snel. En dat voor de fractie van prijs van een 575

Controleer de feiten en concludeer dat Ferrari met de 575 een behoorlijke misser is van de fabriek.
eindelijk is iemand die nagels met koppen slaat.