Quote:
Originally posted by corvetteboy
[B Maar euh.. hoeveel Trucks ik heb gezien met zwarte rook, niet te tellen. Hoe komt het dan dat men deze trucks laat verder rijden en geen zwarte vlag geeft? Misschien kan jij me daar een antwoord op geven Marshal.
[/B]
|
Ik kan er niet echt een antwoord voor geven. Op vrijdag hebben we wel op enkele nummers moeten letten en deze werden door ons aan de "toren" doorgegeven. Of daar sancties en straffen uit voortvloeien? Geen idee..........enkele van die nummers reden vandaag weer mee met ongeveer dezelfde hoeveelheid rook.
Reglementair mogen ze idd geen zwarte rook veroorzaken, als je heel strikt het reglement gaat toepassen hou je geen deelnemers meer over. Tja wat moet je dan doen? Oogje dichtknijpen en een vol startveld of roomser dan de paus zijn en met 5 vrachtwagens van start gaan. In dat geval opteer ik voor optie 2
Wat betreft Euro 3000 / Superfund. Die Oostenrijkers zullen waarschijnlijk meer tevreden zijn met de return on investment bij de euro3000 dan bij de world series in de voorgaande jaren. Dat is gewoon simpel zaken doen. Idd een weinig spannende race maar is een gebrek aan inhalen niet een zeer logisch gevolg? De snelste staat op pole en in de volgorde daar achter zijn ze steeds een stukje langzamer. Hoe wil een tragere nu een snellere inhalen?
Die discussie snap ik al enkele jaren niet, het gebrek aan inhalen.