View Single Post
Old 19-09-2004, 20:11
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally posted by Marshal

Euro3000: De malaise in Formule land is ook hier duidelijk zichtbaar, 15 starters..............en 9 aan de finish. Veel geluid en helaas een ietwat saaie race. Kijken naar Formule wagens blijft leuk overigens.
Dit was de aller saaiste (formula) race die ik in m'n leven heb gezien! man man, 2 ronden na de savety car procedure was het verschrikkelijk, écht verschrikkelijk! meer dan 15 ronden niks, maar dan ook niks te zien. Het was écht aftellen en hopen dat de tijd snel voorbij ging... onbegrijpelijk, nog nooit meegemaakt, geen enkele inhaal actie gezien, maar dan ook geen enkele na de safety car procedure.

En dan zie je maar 10 wagens voorbijrijden om de 2min, tssssssss

En het toppunt van de zaak is dat Suppefund hier nog miljoenen in pomt voor o.a. de race's live op TV te brengen.... Als ik dan in de zetel zat, dan had ik nog niet eens weet gehad van een crash van Pastorelli of van een safety car, want dan was ik al laaaaaaaaaang in slaap gevallen!

Supperfund had beter z'n miljoenen nog één jaartje gestoken in de World Series! Maarja das hun zaak... Vanaf 2005 zal Renault wel voor alles zorgen om van de World Series by Renault DE droom klasse te maken...