View Single Post
Old 13-09-2004, 20:24
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular

Tickets GP Belgie 2005

Right, ik heb dus mijn tickets online besteld (en betaald met VISA) via http://www.belgium-grandprix.be/.
Bestellen voor 15/09/2004 levert een korting op van 40 %. Nu zijn er mij nog twee dingen niet duidelijk en op de site vind ik ook geen antwoord.
Ik heb Bronze GP tickets besteld aan 120 €. Op de site is het echter allemaal een beetje een warboel. Geven die bronze tickets nu wel of niet 3 dagen toegang ? De tarieven geven aan dat het om bronze gp tickets gaat; ik veronderstel dus dat ze hiermee enkel racezondag bedoelen. Klik je echter verder om te bestellen, dan worden alle tickets omschreven als 'Week-end GP'. Krijg je dan dus toch een 3-dagen pas in plaats van een ticket voor racezondag of zit hier die korting van 40% in verwerkt ?
Verder heb ik het ook nogal moeilijk met deze algemene voorwaarden :
"De gebruiker zal niet aansprakelijk kunnen gesteld worden indien hij zijn verplichtingen niet is kunnen nakomen als gevolg van een feit dat niet aan hem te wijten is of dat voortvloeit uit overmacht."
Betekent dit dat ik naar mijn centen (en mijn tickets) kan fluiten indiend de GP niet zou doorgaan ?
Lijkt me sterk maar als je het letterlijk interpreteert kom het daar wel op neer...