Quote:
Originally posted by RaceFan
Ik zou jullie willen aanraden om die denkpiste te verlaten en zich te concentreren op hetgeen een firma wel interesseert. Vervang het woord “sponsoring” dan ook in het woord “marketing” Sponsoring lijkt 1-richtingsverkeer en ik gebruik dat woord sinds kort niet meer bij besprekingen. Je moet er zich bewust van zijn dat een firma hun centen wil zien renderen.
|
Klopt als een bus. Kijk maar naar UScarworldracing..........die gasten hebben die truuk perfekt door. Zelf ken ik een van de sponsors van dat team, het racen zal die kerel een worst wezen. Een tap die niet stil staat en plenty food, samen met zijn zakenrelaties.
Die gasten hebben de dag van hun leven(ook weg van het vrouwtje  ) en met wat geluk verkopen ze ook nog wat. Dat is twee keer winst
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|