Quote:
Originally posted by Driesco
En dat kan ik enkel bevestigen 
Kijk mannen, het is nu niet omdat het WEER van mij komt hé, maar wat zouden jullie eigenlijk willen!!! Denk je dat ze met duizenden euro's uit de bomen komen vallen.
Al 4 TC wedstrijden lang zetten we onze loge ter beschikking van TC teams. Weet je hoeveel teams er al gereageerd hebben? NUL
|
Gelijk heb je dries, en het is handig meegenomen dat je loge iets opbrengt in plaats van leeg te staan

Let op het is normaal als je zoiets wil dat je daar voor betaald he.
Maar mij gaat het in de eerste plaats om het kampioenschap op zich, het lijkt mij eerder aan de organisator om dat te promoten. Dan spreek ik nog niet over tv reclame. Voor de Belcar is er ieder jaar een weekend dat er duizenden kaarten circuleren, waarom zo iets niet voor de ZTC? (Ps. enkele jaren geleden liep er op RTBF een spotje ter aankondiging voor een wedstrijd van de GDC (ASAF))
Alle teams samenkrijgen en eens met de organisator praten is niet simpel denk ik (velen moeten van ver komen, en voor Nog eens een avond op te offeren) driesco heeft toch geprobeert om enkele vergaderingen te organiseren (al even geleden). Ik was er niet bij (mijn vrouw vraagt (helaas

) ook nog eens aandacht, maar ik weet niet of je daar van een spectaculaire opkomst kon spreken.
Enfin: ik wil slechts besluiten met te zeggen dat (naar mening) de teams eerder zichzelf moeten promoten en de organisator het kampioenschap (racen tussen 70 auto's lijkt mij leuker dan met 35).