Hello Serge,
Ik was inderdaad wel stiekem jaloers op die mannen van Tiger racing destijds, maar met hetgeen ik nu voor het derde jaar meemaak is te wijten aan tuners welke loze beloften maken en niet respecteren.
Eenmaal je je boeltje bij hun achterlaat ben je verloren en het ergste is dat je het nooit op voorhand weet "welk vlees je in de kuip hebt"
Ik heb zelfs op papier staan dat m'n nieuwe motor moest af zijn in Maart, maar wat ben ik ermee ? naar een advocaat gaan en dit voor een hobby activiteit ?
Ik ben wel 95% zeker van de technische "know-how" van die tuner, alles is er aanwezig om een degelijke motor te bouwen..... het probleem is gewoon de afspraken welke niet volgen, ooit komt die motor er ....misschien voor de 4de race ????
Feit is, ik ben een team met een degelijk racebudget en dit zou ons moeten toelaten om voorin in onze klasse 4 te rijden, dus waarom zou ik standaard rijden?, Tiger racing had destijds met z'n Achterberg motor ook goed 195 pk op de tabellen staan terwijl wij aan't ploeteren waren met eerst 172 pk, we konden natuurlijk niet volgen, het verschil in vermogen was er.
De leider nu in groep 4 heeft ook naar mijn schatting 220 à 230 pk beschikbaar....dus al wat ik wens zijn gelijke wapens om ons te kunnen meten, ik wil zelfs niet meer vermogen hebben anders is het niet meer plezant.
Doei
Luc - GM RACING