![]() |
Modelbouwbijeenkomst - 18 oktober 2013
Nog een kleine week en onze volgende meeting komt er aan, nml volgende week vrijdag, 18 oktober '13.
Waar: Brasserie Savarin Te Bolderberg (Heusden-Zolder) Aanvang: Zoals steeds omstreeks 20 uur. Agenda: -Terugblik op de beurs van Affligem (Eyckles) -Laatste afspraken ivm Nieuwegein -Onze eindejaarsactiviteit: Stand van zaken Ook zal Serge aanwezig zijn. Bij deze ga ik me dan al maar aanwezig zetten. -Nismo -Serge -Eyckles -TvD -Loeten -Fred65 -Wanneke -RocknRolla -Big Attack -Dominique -Starmodel Lesley, breng jij het standmateriaal terug mee, kan ik alles in orde brengen voor Nieuwegein. ;) Ik zal ook de kit van de Tamiya FXX voor je meebrengen. Als er nog mensen zijn die nog iets aan de agenda willen toevoegen, laat het ons weten ;) Tot volgende week :bye: |
Ik kom zeker af en breng het materiaal mee. Tot vrijdag.
|
Wij kunnen helaas niet komen vrienden. :(
Het zal pas de week erna zijn dat wij jullie kunnen ontmoeten en jullie heel de dag komen vervelen. In Nieuwegein namelijk :D |
Kan er deze keer niet bij zijn :(
|
Afhankelijk van mijn nummerplaat (huidige is verdwenen, nieuwe moet ik maandag aanvragen) kan ik wel of niet aanwezig zijn...
|
Zoals reeds eerder gemeld, zit ik vrijdag in Rhodos (hopelijk in de zon). Maar de week daarop, in Nieuwegein, ben ik er wel bij.
|
Ik zal er bij zijn.
|
Ik zal er zijn.
Tot vrijdag |
Normaal gezien ben ik er ook.
|
Ik ben present!
|
Quote:
|
Quote: