![]() |
De Paddock Modelbouw goes: Moveleo Model Force
Even een thread opstarten over onze deelname aan Moveleo Model Force 2010. De inschrijvingsbevestiging zit in mijn inbox, dus we kunnen gaan.
Wanneer: Zondag 02 mei 2010 Waar: Technisch Instituut Don Bosco, Don Boscostraat 6, 3530 Helchteren Openingsuren publiek: van 10 tot 17 uur Toegang: gratis Info: http://www.moveleo.be/modelforce/index_nl.html Wie gaat er mee? |
Nismo en Nismo Jr.
Ik zal er zijn rond de klok van 08.00 uur met het nodige materiaal om onze stand op te bouwen. |
Ik zal er ook zijn rond de klok van 8.:champagne:
|
Ik kom ook.
|
En ikke ook:)
Zal er ook zijn om 8 uur. |
Ik zal mijn grootste best doen om er ook te zijn.
|
Aanwezig. :)
Grtz, G;) |
Ik ga deze thread eventjes terug naar voren halen omwille van het feit dat deze beurs aanstaande zondag plaatsvindt.
Als ik me niet vergis hebben volgende mensen toegezegd: -Nismo -Nismo Jr -Doc -TvD -Loixrallyfan -Gert Mertens -Erik Olijnsma -Guido -Dominique ? Verbeter me als ik me vergist heb. Tot Zondag :bye: |
En ik kom zeker eens langs
|
Ik kom ook langs, maar ik kan niet blijven wegens een communiefeest van mijn neefje in de namiddag.
|
Veel plezier ginder !! Ik zal er niet geraken...
|
'k ga morgen eens kijken of ik de helft van mijne stock verkocht kan krijgen ginder...
|
Deze namiddag, totaal ongepland, ook even langs geweest en vond het echt leuk dat ik eens enkele leden in "real-life" kon ontmoeten alsook enkele van de modellen die hier gepost werden en die lieten best wel een grote indruk na (de modellen wel te verstaan hé).
|
Quote:
:bye: |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 12:32. |