![]() |
LMS 1000km Spa
Met nog goed anderhalve week te gaan wat Belgisch nieuws:
- De Saleen van Lémeret-Muytjens geeft forfait. - Pro Speed heeft een Porsche 997 GT2-RSR ingeschreven. |
Geen Team GOH met een RS Spyder, ze verkiezen testen in Japan boven een wedstrijd in Spa. Bron: Autosport,vorige week ;)
|
Afgelopen weekend is er getest in Le Mans, nergens iets te lezen op een NL-site. Ach, er zal wel geen persbabbel verstuurd zijn in het NL, kunnen die site hun copy&paste actie niet uitvoeren. Dan maar bij onze oosterburen ;) Jawohl :) http://www.gt-eins.de/Berichte2009/l...atti/buga.html
Wel een zeer magere opkomst, een voorbode? |
Quote:
|
Stel dat ze niet genoeg inschrijvingen hebben, mag je dan met alles meerijden? Le Mans volg ik helemaal niet, me niet doodschieten he kenners.
Kan in de 24 Le Mans bv een gewone BMW deelnemen? Heb nie echt plannen maar ... |
Quote:
ACO is redelijkt strikt en streng in haar eisen en wensen, een Maserati MC12 zal nooit te zien zijn in Arnage of Mulsanne Corner. Enige BMW die je wellicht in 2010 of later te zien krijgt is de GT2 kist van mensen uit Beieren. Conclusie van dit verhaal: Het is en blijft de onaantastbare ACO ;) De Franse nationaliteit van een deelnemer of team doet wonderen :) |
Quote:
Ter info : de tijden van de eerste sessie werden pas gisterenavond online gezet op de LMS website. |
Quote:
En nu terug naar de 1.000 kM van Spa ;) |
Weet er iemand of je op vrijdag ook inkom moet betalen ? Als ik het goed voor heb was dat in de voorgaande jaren niet het geval ....
|
En jawel, bij Kolles weer een andere line-up! Hoe verrassend :)
Nr. 14: Narain Kartikeyan/ Andy Meirick / Charles Zwolsmann Nr. 15: Christijan Albers / Christian Bakkerud / Giorgio Mondini Zwolsman lijkt mij nog een groot vraagteken gezien het nieuws op andere sites ;) Deze bezetting komt van http://www.speedweek.ch/news/2923/Ko...hne-Krumm.html Volgens die site is ook Ho-Pin Tung onderweg naar de LMS. |
Zijn er eigenlijk ook dit jaar ergens gratis kaarten te verkrijgen? vb: via Peugeot of Total?
|
Jammer dat ze die actie niet meer doen rond 'gratis voor vrouwen'. :P
|
Dat is pure discriminatie Belle ;)
Inderdaad, zou het vrijdag gratis zijn? |
Ik denk wel dat het vrijdag gratis is aangezien de eerste race pas zaterdag doorgaat.
|
Hoe is het met de wegwerkzaamheden gesteld aan de E42? Deze snelweg beter mijden op de weg naar huis?
|
All times are GMT +2. The time now is 19:43. |