![]() |
FIA GT @ Nogaro
Toch het vermelden waard: deze namiddag heeft het Belgische Porspeed en dus ook Porsche hun eerste zege op zak van dit seizoen. Ik heb de race bekeken via GT1live.tv en het was zeer spannend om te zien. Westbrook hield in de laatste ronde drie Ferarri 430's achter zich met tot op de draad versleten banden. Oververdiende zege want ze hadden ook al de pole.
|
Inderdaad! Mooie overwinning!
Westbrook heeft 30 minuten lang de 2e plaats verdedigd en kon opt einde zelfs nog voorbij de 50 gaan naar p1! Proficiat Westbrook-Davison en natuurlijk Prospeed! |
Ook mooi resultaat voor Phoenix weer met Hezemans/Gollin op 2 en Fassler/Deletraz op 3. Zo nemen Hezemans/Gollin 5 punten terug op de #1 maserati in de stand. Het verschil is nu 6 punten. Keeping the championship very alive :applaus: Op naar Zolder :)
|
Vanaf morgen (9-10-08) wordt de FIA GT uitgezonden op de nieuwe Exqi Sport. Nu nog in uitgesteld relais maar vanaf volgend seizoen willen ze het hele seizoen coveren, mss zelfs live.
Quote:
|
Spijtig genoeg heb ik hier nog geen digitale televisie. Hopelijk mogen ze het nog uitzenden als het hier wordt aangeschaft dan weet ik wel wat kijken.
|
Weet iemand welk kanaal dat is op de digirecorder?
|
209 (bij telenet)
|
Quote:
|
Mooie beelden op Exqi Sport maar de commentaar is toch niet wat het moet zijn. Ik weet het, we mogen al blij zijn dat het op TV komt (en ben er echt dankbaar voor :)), maar zorg dan wel voor juiste informatie. Heb ze toch op een aantal foutjes betrapt.
Markus geeft op met een kapotte radiator en als een mirakel is hij later weer in de strijd vermengd. Al waren het toch wel duidelijk rode zijspiegels op de auto en de nummer 61 van Westbrook goed zichtbaar. Ik mis ook wat pit in het programma. Daar zijn ze bij RTL-TVI en zo toch een stuk sterker in... Maar ach, heb ondertussen wel de koers kunnen zien. ;) |
All times are GMT +2. The time now is 22:53. |