![]() |
Proto's in 2010, het zijn net Grand AM DP's!
De eerste reactie die ik had toen ik deze "design studie" zag van een Audi in het jaar 2010:
http://www.gt-eins.at/cms/images/sto...udilmp2010.jpg http://www.gt-eins.at/cms/index.php |
Ik vind het wel gaaf op zich, ik moest eerder denken aan de R8R van '99 dan de DP's. Hoewel je wel gelijk hebt, jammer dat ze voor een bredere cockpit opteren ipv een koepel. Daarentegen draagt dit wel weer bij aan een wagen die iets meer op een straatwagen lijkt, en dat vind ik wel weer positief.
|
Je bedoelt de R8c
|
Ze doen me eerder denken aan de Group C's van vroeger - en dat vind ik positief. :)
|
Quote:
Gelijkenis is nog treffender dan ik eerst dacht: http://www.endurance-info.com/images...9_Audi_R8C.jpg |
Best mooie prototype. Zijkant is een beetje van de straatwagen R8 met die luchtinhapper.
|
Best een knappe wagen. De koepel doet me een beetje denken aan de Audi TT DTM.
Mvg... |
Niet slecht, laat maar komen.
|
das toch schoon !!
lje herkent er soms zelfs de r8 (straat auto) in.. dus das wel positief !! ik ben altijd al voorstander geweest van lmp's me een dakske |
Terug naar de tijden van de CLK-GTR, de GT1 en McLaren F1 GTR! Nu zullen proto's mij terug gaan boeien denk ik!
|
Mooi mooi :D
|
Een tijdje terug heeft nog iemand een impressie gedaan van een Audi LMP1 Evo:
http://www.fourtitude.com/gallery/ge...scaled_600.jpg Dit is dezelfde kerel die een Audi F1 impressie gemaakt heeft: http://www.fourtitude.com/gallery/ge...scaled_600.jpg |
:drewl:
|
Endurance-info heeft een photoshop gedaan hoe de Peugeot 908 eruit zou zien als de cockpit verbreed en verhoogd wordt tot de opgelegde minima voor 2010.
http://www.endurance-info.com/article.php?sid=4520 |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 04:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.