![]() |
Prettige vakantie!!
Ik vertrek voor 2 weken naar zee, waar ik geen internet heb. Je zal mijn gezaag dus gedurende 2 weken moeten/mogen missen..
Ik wens iedereen alvast een prettige vakantie en wat mij betreft tot in augustus!! Logging off... |
Prettige vakantie aan alle paddockers die op vakantie gaan,ik vertrek op 30 Juli voor een dag of vijf naar Valencia.
|
ik ga deze vakantie nog wat op cafe hangen :D
|
Helaas...
Voor mij geen vakantie in de zomer. Voor een fotowinkel is dat natuurlijk de periode van't jaar. Het aantal mensen dat in juli of augustus vakantie kan krijgen is beperkt, :( dus laten we vooral de oudere collega's met kinderen tijdens de zomermaanden verlof nemen. Ik ga wel iets doen in't najaar, en in maart laatstleden heb ik een 3-tal daagjes verlof genomen om stage hoge prestaties bij Peugeot te gaan volgen. Voor mij was dat een enorm leuke vakantie! :p In alle geval, aan diegenen die nu al op vakantie gaan: Have fun!!! @Andy: Ik kom morgen ook even bij u op café hangen. :D Mogen Eran-leden toevallig niet voor de Wheels parkeren? :p |
kan iemand guy is bellen voor de oplossingen van de quiz? :D
|
Vanavond vertrek ik voor 2 weken naar Alfa-land.
Ciao!!! |
Quote:
|
Merci! Ik zal er nen goeie Chianti op drinken! :bye:
|
Geen congé voor mij tijdens de verlofperiode, maar werkuren van 12.5 u/dag.
Ben net thuis (vannacht om 3u naar het werk vetrokken) , en om 2u vannacht kunnen we nog een shift van 10 gaan draaien. :frusty: |
Quote:
Gelukkig kunnen we ons amuseren door 's avonds vaak te gaan karten. (over een dikke 3 uur is't weer zover! :gas: ) |
Waar gaat ge dan karten?
|
Quote:
Komt ge ook af? :D |
Quote:
|
Dank u! Het zal niet makkelijk worden!
|
All times are GMT +2. The time now is 04:59. |