![]() |
Internationale vrije trainingen Circuit Zolder, 16-06-05
Er komt weer wat lekkers naar Zolder op 16-06-05. GS Motorsport komt dan testen met de JGTC HONDA NSX GT 24h-Special. Enkele journalisten mogen deze wagen aan een track-test onderwerpen. Waar kan ik me laten omscholen tot journalist ? :D
Overigens zal deze wagen ook een aantal demo-runs geven tijdens het evenement op Goodwood. De coureurs zullen niet de minste zijn. Gil de Ferran (Hoge pief bij BAR) en BAR-testcoureur Antony Davidson. De ondersteuning zal daar verzorgd worden door GS Motorsport. Benieuwd hoe ze dat gaan combineren met de Belcar Race op Brand Hatch. |
Elk nadeel heeft zijn voordeel ;)
Quote:
|
Quote:
Daar in de Review-video zie je eveneens de crash. Zowel van buitenaf als on-board gefilmd totdat de camera het begeeft |
Nog steeds enkel voor de skynet gebruikers. Tenzij men omwegen kent. ;)
|
Quote:
Was de camera stukgegaan, dan hadden we deze beelden nooit gezien. Leve Sony (of was het JVC of Canon ...) :) |
Sterke camera's tegenwoordig ze. :)
|
Alweer fik bij RS, een van de twee Apollo's heeft vandaag vlamgevat tijdens de training. Wat is dit voor een jaar? De ene na de andere wagen die in de hens staat. Bij de race-versie van de Apollo waren er problemen met het beheersen van de temperaturen van de diverse onderdelen. Meer info: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=8794
Igg, geen Apollo richting Brands Hatch. |
net nog een kort filmpje op TVL van de apollo.. ze namen een man die normaal met een liger rijdt eens mee voor enkele ronden ..
|
wat is een liger?
|
zo een kleine auto (ik zal het waarschijlijk fout geschreve hebben)
http://www.sedoni.it/public/ligier-g.jpg |
heefd er iemand foto's gemaakt op deze training ??
|
Quote:
|
De Apollo bolde schoon te donderdag maar ik had meer lawaai verwacht van deze auto. De 1serie van G&A daarentegen brulde wel lekker net als de NSX.
|
All times are GMT +2. The time now is 21:28. |