![]() |
Racing for Belgium
Lees net op autosport.be dat Racing for Belgium met Jacobs en Leybaert aan gaat treden in de NL clio cup. Is dat dan tevens het einde van de activiteiten van Jonckheere en Dumarey voor het team?? of had het team nog een aantal clio'tjes achter in de schuur staan.
|
Quote:
|
Bij mijn weten is de clio van Jacobs ook van zijn eigen, en niet van een team.
|
Dat is net zoals ik al zei. ;)
|
Succes en geen succes. Phil Bastiaans liet in de witte "Body-Coach"-wagen prachtig glijwerk zien in deze regenrace. Miljaar wat kan die glijden met een wagen, plaats 1 voor deze RfB-coureur.
De rest was wat minder. Frédérique Jonckheere beperkte de schade nog met een 12de plaats. Maar Philip Jacobs, Philip Leybarth en Guilliaume Dumarey eindigden stijf op de laatste 3 plaatsen..........zag de gele wagens meer door het grind vliegen dan wat anders. Sommigen twee keer in dezelfde ronde zoals Jacobs. Niet alleen RfB had last van de ontelbare slippers en schuivers, ze vlogen er allemaal af op de spekgladde baan. |
Bastiaans en Dumarey rijden nu onder de vlag van Equipe Verschuur. Leybeart en Jacobs hebben hun plaatse bij RfB ingenomen. Natuurlijk erg lastig voor de Philipjes om zo in te stappen. Dat heeft even tijd nodig. Zeker als het ook nog es regent. Jacobs had ook vrijdag al problemen metde voiture volgens mij, want hij ging ongewoon traag voor zijn doen en dat ligt echt niet aan hem.
De baan was als spek vanmiddag. Jammer van de race. |
Quote:
|
yep. Zo had ik het ook gedacht. Zal es navragen vd week. Jonckheere gaat steeds beter overigens. Die was vrijdag ook serieus aan het trappen met de Clio en had een paar narrows in uitkomen Scheivlak. Toch al geen fijne plek om er af te gaan getuige de vreselijke crash van Dominique Muermans in F Renault vanmiddag aldaar.
Mijn zoon zal beelden daarvan vd week wel ff online zetten. Die weet jij wel te vinden Mark. |
All times are GMT +2. The time now is 15:57. |