![]() |
Raceteam opstarten
Hallo gasten
Ik ben nieuw op dit forum, iemand van een ander forum heeft me gezegd dat jullie misschien wel antwoord weten op de volgende vragen. Ik ben voor school bezig met een opdracht. Namelijk onderzoeken van wat er allemaal komt kijken bij het opstarten van een raceteam. Zoals welke speciale gereedschappen/apparatuur zijn nodig Wat voor ruimte heb je nodig om de auto's klaar te maken voor de races Wat voor trailer heb je nodig Wat zijn de kosten voor het opstarten van het team (Accommodatie, wagens, gereedschappen, apparatuur, trailer, inschrijvingen etc) En wat de verschillen zijn tussen het opstarten van een formule ford team of een formule renault team. Hoe krijg je de financiering rond Hoe verdien je geld aan de racerij, om monteurs,wagens en trailer te betalen. Waar haal je de auto's vandaan als je bijvoorbeeld formule renault wil gaan rijden etc Alleen kan ik weinig informatie vinden op internet. Weet iemand misschien een internet adres met informatie of misschien een boek dat te koop is over dit onderwerp. Johan |
Heel veel hangt af hoeveel geld de sponsors gaan schuiven in een raceteam.
Mvg |
als ik me niet vergis heeft belgian race invest http://www.belgianraceinvest.be/, wel het één en ander op zijn site staan en daar kan je zeker terecht voor info
de tijd ontbreekt me nu om daar een volledige uitleg over te schrijven! |
Eigenlijk wil je dus de handleiding voor een perfect goed draaiend raceteam op te bouwen, dat naast racen (geld uitgeven) ook nog eens geld opbrengt. :D
Willen we dat niet allemaal? :) Vrees dat de aanpak van 5 teams je 5 verschillende antwoorden zal opleveren. Maar er zullen inderdaad wel enkele basis beginselen zijn. |
All times are GMT +2. The time now is 01:22. |