![]() |
NRF blijkbaar voor iedereen gratis
Iedereen zal blijkbaar gratis binnenmogen op zondag 27 maart.
Circuit Zolder heeft 100.000 tcikets laten drukken en is die nu aan het verdelen naar alle mogelijke kanalen. Via Belgian Race Invest kun je ook tickets krijgen (via nieuwsbrief 9) en die kun je afhalen aan P69 op zondag 27 maart. Het seizoen begint alleszins goed...gratis Touring Cup, gratis New Race Festival! :) |
Re: NRF blijkbaar voor iedereen gratis
Quote:
|
alle RACB Race Fans krijgen ook weer gratis toegang!
|
ik heb mijn kaarten al van vorige week :p
|
Ik heb hier ook een tiental vrijkaarten liggen. Er is wel een aanpassing dit jaar. Ze zijn zo groot als een A4-blad en beschikken over een barcode.
Met de barcode doe je 't volgende. Als je op 't circuit aankomt op zondag scan je deze code in en krijg je zo toegang. Als je die dag, neemt om te eten buiten 't circuit, het circuit terug verlaat moet je je weer uitscannen. Als je dit echter niet doet en terug diezelfde dag binnen wilt zal 't NIET meer lukken met deze code. Dit gaat nog wat geven denk ik. Mvg |
zelfde systeem als met de F1 in Spa vorig jaar dus, wat alleen maar langere wachtrijen opleverde :frusty:
Ook eens benieuwd wat dat zondag in Zolder gaat geven. |
Quote:
|
Maar er zijn ook mannen die "onder de sloef liggen" en met hun schoonmoeder "ocharme :D" moeten gaan eten. :D
Mvg |
Idd, gratis! op de presentatie van TBR strooide ze ook met free tickets.
|
Nieuwsbrief 9 van BRI? Dan ben je wel heel rap :)
Heb nog maar net nieuwsbrief 8 ontvangen. |
Je kan ook je kaartjes aanvragen via www.racingworld.be
|
wellicht een stomme vraag: kun je met de gratis tickets ook in de paddock??
|
In zolder is de paddock altijd inbegrepen.
|
Vortex, zoals ik steeds zeg tegen mijn leerlingen: er zijn geen stomme vragen, enkel stomme antwoorden... :)
Bij de tickets is paddock inbegrepen... (sorry voor dubbele post maar was al aan het typen ;) ) |
mmm, nu moet ik als racefan blijkbaar die afgedrukte e-mail meepakken ook nog. (voorwat eigenlijk ik heb toch zo een kaartje en mijne pas?) Ik ga daar toch schonekes mijn e-mailadres op doorhalen, zolder heeft geen zakes met mijn privacy.
|
All times are GMT +2. The time now is 15:03. |