![]() |
Belcar Testday 10 maart
Het zal daar een drukte van jewelste worden denk ik. Slechts een handvol teams hebben reeds uitvoerig testwerk verricht ( G&A, PSI, NGT). Een paar andere zijn één of twee keer geweest ( oa. First). Enkele topwagens hebben het circuit nog niet gezien hoewel de eerste race bijna daar is! SRT, GLPK, AD, RTM,...
|
:p
|
is er de donderdag voor het New race festival (24 maart) ook geen testdag zoals vorig jaar ?
Greetzz.. Corvetteboy |
Natuurlijk. In de voormiddag vind deze plaats en de teams die willen kunnen ook in de namiddag rijden mits betaling van de gewone donderdag tarieven.
Mvg |
dan ga ik toch eens kijken :D
|
Euhm, de Belcar Testdays zijn toch 17 & 24 maart? :confused:
De 10de is het Mini Challenge Testday als ik mij niet vergis. |
Zou kunnen ze, heb ergens opgevangen dat die van de week zou zijn...
|
Op de kalender die ik ontvangen heb van de Mini Challenge staat 10 maart aangeduid als testday in Zolder.
|
Mediagroup Van Dyck BELCAR 2005 KALENDER (*)
17 maart Trainingsnamiddag ( 13.05 - 16.55 ) 24 maart Trainingsvoormiddag ( 09.05 - 11.55 ) www.autosport.be, 27-01-2005 Neemt niet weg dat het weleens druk kon gaan worden, het is de afgelopen donderdagen behoorlijk rustig geweest op Zolder. Zal voor een groot deel aan het weer liggen, kan me voorstellen dat pekel niet echt gezond is voor een racewagen. |
Het zou misschien fijn zijn indien de teams die aanstaande donderdag afzakken naar Zolder. Een kleine vermedingen zouden plaatsen op deze thread.
Alvast bedankt aan alle teams |
en vrijdag 11 maart is er een testdag op francorchamp
|
Als alles meezit, dan komt onze Mini wat rondjes afmalen op het Zolderse asvaltlint.
|
Wij van Pitstop.TV komen nu donderdag filmen in Zolder voor het programma van nu zaterdag en zondag.
Men zegge het voort! :) |
Heel goed Peter.
Bestaat de mogelijkheid dat er een vermelding gemaakt wordt betreffende de eerste Zolder Touring Cup wedstrijd van 20 maart? Zou leuk zijn als we ook vanuit Pitstop.tv enige steun kregen in onze promocampagne om de ZTC te promoten. Gratis ingang, start engines vanaf 10.00. Alvast bedankt. |
De Marcos van MSE zal ook zijn eerste rondje van 2005 komen afleggen.
Jef & Bart rijden de ZTC met de Marcos |
All times are GMT +2. The time now is 14:52. |