De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6682)

pipo 02-01-2004 01:42

Als het een imsa motor is, is het sowieso een turbo, en komt hij uit in TA.

A.J. 02-01-2004 02:42

Quote:

Originally posted by Driesco
Joepie, nog een TC, nog 2 stuks en we hebben een eigen klasse.

MONDEO
AUDI
VOLVO

Volgens mij allemaal 2 liters. Enkel voor de 24H gaan we over op de 2.5L

Ja maar enkel jullie hebben een atmosferische motor. De andere moet je met 1.7 vermenigvuldigen...

Driesco 02-01-2004 08:30

Ach zo, ja mannen, we gaan nog veel moeten lezen ivm. Belcar zulle. Als er dan geen TC klasse is ( en dat zal zo zijn ) komen we automatisch uit in TB hé. Bah, maakt niet zoveel uit, het zal voor ons toch allemaal nieuw zijn, ik denk niet dat we potten gaan breken dit jaar. Nieuwe wagen, nieuw kampioenschap, nieuwe 2de piloot, nieuwe mensen in het team, het zou een mirakel zijn indien we podiumplaatsen halen.

Megane 02-01-2004 10:21

Quote:

Originally posted by Driesco
Ach zo, ja mannen, we gaan nog veel moeten lezen ivm. Belcar zulle. Als er dan geen TC klasse is ( en dat zal zo zijn ) komen we automatisch uit in TB hé. Bah, maakt niet zoveel uit,
Staat ook in het VAS boekje voor het behalen van Uw licensie touring-cup. :no: ;) ;)

Mistery 02-01-2004 10:29

Quote:

Originally posted by Driesco
Als er dan geen TC klasse is ( en dat zal zo zijn ) komen we automatisch uit in TB hé.

Ik vrees een beetje dat ook dit geen waar zal zijn, aangezien de turbo coëfficient 1.7 is, zoals A.J. al zei. Als je deze coëfficient toepast op een cilinderinhoud van 2 liter, dan bekom je als resultaat ... 3.4 liter... en dan zit je in TA, en niet in TB, als ik het goed voor heb...

Scapa 02-01-2004 10:33

Quote:

Originally posted by Mistery
Ik vrees een beetje dat ook dit geen waar zal zijn, aangezien de turbo coëfficient 1.7 is, zoals A.J. al zei. Als je deze coëfficient toepast op een cilinderinhoud van 2 liter, dan bekom je als resultaat ... 3.4 liter... en dan zit je in TA, en niet in TB, als ik het goed voor heb...
De Volvo heeft toch geen turbo dus komt die in TB uit? Die Audi en de Mondeo van MSE hebben dat wel en die komen dan inderdaad in TA. Of weet jij er meer van en willen ze op de Volvo een turbo zetten? ;)

Driesco 02-01-2004 10:35

Ooit al compleet gelezen Megane ? :)
Ik weet wel dat als er geen 5 deelnemers zijn in een bepaalde klasse je automatisch een klasse hoger gaat. Maar weet je nog in Francorchamps toen Liard met de Yaris, uitkomende in klasse 5, 3de reed in klasse 4 hij toch met de punten ging lopen.

Stel dat wij de enigste klasse TC wagen zijn, wil dat dan zeggen dat wij nooit kans maken op een overwinning binnen onze klasse als er niet genoeg deelnemers zijn of pakken we wel de punten van TC maar geen podium in TB. Niet dat het mij veel uitmaakt zulle, eigenlijk zouden we moeten meekunnen in TB indien de motor het aankan. Maar indien ik hier de 600 en 650 pk's zie voorbijzoeven dan hebben wij er zo een 300 tekort.

326 PK tegen 650 van de Mondeo en de Audi, mmmmmhhhh is eigenlijk een beetje touring Cup, de Clio's tegen de Porsches. David & Golliath, i like it :)

Driesco 02-01-2004 10:37

Quote:

Originally posted by stijnconinx
De Volvo heeft toch geen turbo dus komt die in TB uit? Die Audi en de Mondeo van MSE hebben dat wel en die komen dan inderdaad in TA. Of weet jij er meer van en willen ze op de Volvo een turbo zetten? ;)
Neen, geen turbo op de Volvo. We weten zelfs niet of de motor het zal houden zonder turbo, laat staan met :):)
Voor de 24H komen we wel in TA uit, Volvo gaf ons gisteren als nieuwsjaarcadeau de nieuwe 2.5 Turbo van de S60.


Asterix 02-01-2004 11:27

Quote:

Originally posted by Driesco
Joepie, nog een TC, nog 2 stuks en we hebben een eigen klasse.

MONDEO
AUDI
VOLVO

Volgens mij allemaal 2 liters. Enkel voor de 24H gaan we over op de 2.5L

Zitten daar geen turbo's tussen met coëfficient ?

Scapa 02-01-2004 11:34

Quote:

Originally posted by Driesco
Ooit al compleet gelezen Megane ? :)
Ik weet wel dat als er geen 5 deelnemers zijn in een bepaalde klasse je automatisch een klasse hoger gaat. Maar weet je nog in Francorchamps toen Liard met de Yaris, uitkomende in klasse 5, 3de reed in klasse 4 hij toch met de punten ging lopen.

Stel dat wij de enigste klasse TC wagen zijn, wil dat dan zeggen dat wij nooit kans maken op een overwinning binnen onze klasse als er niet genoeg deelnemers zijn of pakken we wel de punten van TC maar geen podium in TB. Niet dat het mij veel uitmaakt zulle, eigenlijk zouden we moeten meekunnen in TB indien de motor het aankan. Maar indien ik hier de 600 en 650 pk's zie voorbijzoeven dan hebben wij er zo een 300 tekort.

326 PK tegen 650 van de Mondeo en de Audi, mmmmmhhhh is eigenlijk een beetje touring Cup, de Clio's tegen de Porsches. David & Golliath, i like it :)

Geen paniek: je gaat in TB NIET tegen de Ford en de Audi uitkomen aangezien zij in TA rijden omdat ze een Turbo hebben. Jouw tegenstanders worden onder andere de Mini van Vandevelde, de M3 van Moore,... Als de boel heel blijft moet een podium in de TB-klasse mogelijk zijn, allé dat hangt natuurlijk ook af van de piloten eh ;)

ikke 02-01-2004 12:50

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Geen paniek: je gaat in TB NIET tegen de Ford en de Audi uitkomen aangezien zij in TA rijden omdat ze een Turbo hebben. Jouw tegenstanders worden onder andere de Mini van Vandevelde, de M3 van Moore,... Als de boel heel blijft moet een podium in de TB-klasse mogelijk zijn, allé dat hangt natuurlijk ook af van de piloten eh ;)
alles zal afhangen van welke motor moore inbouwt. ook zij zijn blijkbaar aan iets speciaals bezig. is TB nu niet tot 3.2L ?

ikke 02-01-2004 12:53

Quote:

Originally posted by Driesco
Neen, geen turbo op de Volvo. We weten zelfs niet of de motor het zal houden zonder turbo, laat staan met :):)
Voor de 24H komen we wel in TA uit, Volvo gaf ons gisteren als nieuwsjaarcadeau de nieuwe 2.5 Turbo van de S60.

driesco en weet je nu al met welke piloten ?

Driesco 02-01-2004 13:02

Ja, ik wel, maar daarom gij nog niet hé ;)
Awel, wil de enige echte spreken. :)

Bart.Vandecavey 02-01-2004 13:27

Is de Audi A4 van Dubois ook geen algemeen kampioen geworden toen hij in TC reed? Driesco je moet gewoon enkele TC-teams (touringcup) overtuigen om in Belcar (TC) te rijden met hun tweeliter.

Driesco 02-01-2004 13:32

Ach ja, en welke zotten ga ik daar voor vinden ? :)


All times are GMT +2. The time now is 15:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.