De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Een € bijverdienen. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5177)

Pascal 28-05-2003 01:58

Een € bijverdienen.
 
Voor zij die iets willen bijverdienen. Is misschien ook bruikbaar voor autosport-sponsoring :

www.publicar.be

C U

Mark 28-05-2003 19:33

Re: Een € bijverdienen.
 
Klik eens op adverteerders..........noppes. Is een paar jaar terug ook bij ons geweest. Ze hebben er geen referenties bijstaan.

Iedereen die intresse had moest bellen naar een duur commercieel nummer om je gegevens door te geven e.d. Dat duurde en duurde maar....minuten lang tegen twee of drie gulden per minuut.

Tja half nederland liep al met de dollar tekens in de ogen rond...........na weken nog geen reactie, nummer niet meer in gebruik............het vogeltje was gevlogen naar een of ander warm land.

Ottooke 28-05-2003 20:18

Ze hebben dus ook geen echte foto's, enkel maar simulaties gemaakt met de computer. Echt vertrouwen doe ik het dus ook niet al moet ik wel zeggen dat de opbouw van de site er redelijk goed uit ziet (met dat dynamisch gebouw als menu).

NGT Racing 29-05-2003 00:31

'k zal is aan zijn deur gaan bellen,
bedrijfje is blijkbaar in Grimbergen gevestigd

joost 29-05-2003 11:46

Al is het wel zo dat Michaël Schumacher dat al jaren doet voor een sigarettenmerk, en met succes....

Werner333 29-05-2003 12:37

Er staan zelfs nog prijzen in Belgische frank op die site. :rolleyes:

Guido 30-05-2003 14:39

ik had anders wel graag rondgebold met mijn auto, gesponsord.

Guido 13-12-2003 02:22

Even terug opgevist deze, want... nu heb ik de laatste paar weken toch verdacht veel vrachtwagens op de autosnelweg zien rondrijden waarvan de hele achterkant bestickerd is me een ferme madam in Sloggi ondergoed met een kerstmanmuts op, zo'n reuzegroot reclamebord zeg maar....

Een beetje dichterbij gekeken en wat staat er onderaan op? www.publicar.be , inderdaad.

Misschien toch ernstiger dan we eerst dachten?

Bart.Vandecavey 13-12-2003 02:42

Quote:

Originally posted by Huudo
Even terug opgevist deze, want... nu heb ik de laatste paar weken toch verdacht veel vrachtwagens op de autosnelweg zien rondrijden waarvan de hele achterkant bestickerd is me een ferme madam in Sloggi ondergoed met een kerstmanmuts op, zo'n reuzegroot reclamebord zeg maar....

Een beetje dichterbij gekeken en wat staat er onderaan op? www.publicar.be , inderdaad.

Misschien toch ernstiger dan we eerst dachten?

Heb jij een grote vrachtwagen?

Guido 13-12-2003 15:47

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Heb jij een grote vrachtwagen?
Een 307 SW zou ik nu niet direct catalogeren als grote vrachtwagen... Is wel groot en kan behoorlijk wat vracht in, maar of dat voldoende is? :D :D

Bart.Vandecavey 15-12-2003 20:30

Quote:

Originally posted by Huudo
Een 307 SW zou ik nu niet direct catalogeren als grote vrachtwagen... Is wel groot en kan behoorlijk wat vracht in, maar of dat voldoende is? :D :D
Misschien zoeken ze nog auto's om de strings op te hangen... ;)


All times are GMT +2. The time now is 10:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.