De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2007, de overige berichten...... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14384)

Bling 27-03-2007 12:26

Lijstje klopt inderdaad goed. Ik moest wel 'ns lachen bij de teamnaam "La Fleur du Pain" De bloem van het brood? :+

Dries DS 27-03-2007 14:16

Quote:

Originally Posted by Bling (Post 206348)
Lijstje klopt inderdaad goed. Ik moest wel 'ns lachen bij de teamnaam "La Fleur du Pain" De bloem van het brood? :+

Als je bakker (grootbakkerij, dan wel te verstaan) plots sponsor is... Why not? Morgen met veel plezier Durex Racing Team, Bombardier of FN hé... Sponsors laten ons genieten van de sport, waarom zouden we ons nog vragen stellen? Dat brood is best gezond, maar iedereen betreurde dan wel weer het verwijnen van de tabaksreclame in de autosport omwille van de gezondheid (en vooral omwille van de benodigde centen, beslist door enkele stommelingen in 'nationale' gebouwen... Laten we gewoon blij wezen dat sommigen nog inspanningen doen :) . Ik denk trouwens dat we ons hier soms veel te veel vragen stellen omtrent zaken die helemaal niks met de echte racekwestie te maken hebben... To race or not to race, that's the question... ;). En dankzij de sponsors: to race !

Bling 27-03-2007 14:23

Quote:

Originally Posted by Dries DS (Post 206358)
Als je bakker (grootbakkerij, dan wel te verstaan) plots sponsor is... Why not? Morgen met veel plezier Durex Racing Team, Bombardier of FN hé... Sponsors laten ons genieten van de sport, waarom zouden we ons nog vragen stellen? Dat brood is best gezond, maar iedereen betreurde dan wel weer het verwijnen van de tabaksreclame in de autosport omwille van de gezondheid (en vooral omwille van de benodigde centen, beslist door enkele stommelingen in 'nationale' gebouwen... Laten we gewoon blij wezen dat sommigen nog inspanningen doen :) . Ik denk trouwens dat we ons hier soms veel te veel vragen stellen omtrent zaken die helemaal niks met de echte racekwestie te maken hebben... To race or not to race, that's the question... ;). En dankzij de sponsors: to race !

Volledig mee akkoord, en ik vind de naam wel goed gekozen overigens, is eens wat anders :) Maargoed, met de bevestiging van De Radigués/Loix op de tweede ProSpeed Porsche en Soulet/Dumarey op die van GPR (pitstop) zijn we weer twee topduo's rijker voor de First Race.

Bart.Vandecavey 27-03-2007 14:26

Quote:

Originally Posted by Bling (Post 206359)
Volledig mee akkoord, en ik vind de naam wel goed gekozen overigens, is eens wat anders :)

Dat is het bedrijf van de eerste piloot dat al sinds 1990 bestaat...
http://www.trendstop.be/detailbedrij...or&sid=PAN&l=N

Mark 28-03-2007 20:40

G&A in klasse 3 !

Quote:

Ni sur la Mosler-BMW de Guino Kenis et Michael De Keersmaecker, favorite d’une Division 3 soumise au temps pivot

persbabbel SRO
Ben ik nou gek of weten ze niet meer wat ze in eerdere persbabbels zelf wisten te vertellen?

Quote:

Qui aurait osé parier un euro voici quelques mois sur la présence d’une vingtaine de nouvelles GT3 lors du premier meeting de la saison, ce week-end à Zolder dans le cadre des Belgian First Races ?
«On l’avoue, pas nous-mêmes, » s’exclame-t-on dans le clan SRO-Belgium, ravi d’apprendre que la Belgique était désormais le pays où la catégorie FIA GT3 était la mieux représentée.

persbabbel SRO
Ze roepen het zelf in hun eerste newsletter:
Quote:

Het gaat inderdaad om een… twintigtal geloofwaardige projecten voor divisie 1, ofwel +/- 25 wagens (!!) die zich momenteel in de fase van « poging tot concretisering » bevinden. Als men daar de rest van het veld aan toevoegt, zou dit een rijk startvak moeten verzekeren van een veertigtal wagens van bij de aftrap van het seizoen.

Newsletter 1 SRO
Wat wel leuk is, is dat ik zowel op de UK-, FR- en NL-versie van de laatste SRO persbabbel als een van de coureurs word bevestigd op de RfB AM DBRS7. Ik had nog geen plannen voor dit weekend maar als ik lees dat Marshal samen met Coekelbergs op 1 april een wedstrijdje gaan rijden dan zit mijn weekend bij deze vol:D


All times are GMT +2. The time now is 16:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.