De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2007, de overige berichten...... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14384)

Raceboy 15-11-2006 23:57

Wat me nu nog niet helemaal duidelijk is: gaan al die wagens dan volgens de artificieel aan elkaar gelijkwaardig gemaakte specificaties van de FIA GT3 voldoen?

Mark 16-11-2006 00:03

Wie is er nu eigenlijk bezig met dat reglement? Hoor de meest wilde geruchten over commissies, stuurgroepen en de mensen die daar in plaats hebben genomen. Iemand een idee? Als ik alles bij elkaar optel uit het gefluister van de Zolderse bossen kom ik op 12 personen voor 4 plaatsen :)

Viper GTS-R*** 16-11-2006 23:14

Men maakt er wel veel (denk)werk van daar bij RACB, hoe zet het met de Bi-turbo's gaan aanpakken. Wilt dus wel degelijk zeggen dat er enkelen zullen rijden volgend seizoen. En aangezien dat enkel mag als je dit seizoen al met zo'n Bi-turbo reed is het maar een keuze uit volgende teams:

JMT?
Raakte dit seizoen niet goed rond zo te zien? Had altijd andere piloten nodig... etc...

Ham Car?
Verhuurde zeker alleen de wagen als ik me niet vergis?

McDonalds?

S&P Racing?

Ander team vergeten?

Ben ervan overtuigd dat er hier opt forum wel enkelen zitten die er meer moeten van weten... :)

Mark 16-11-2006 23:21

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 193432)
Ander team vergeten?

Wat dacht je van AD?

Viper GTS-R*** 16-11-2006 23:28

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 193434)
Wat dacht je van AD?

Die hebben andere planne hé, anders verkopen ze niet hun volledig arsenaal ;)

Nuja wanneer men hun wagens niet verkocht krijgt en daardoor geen budget bij elkaar krijgen voor nieuwe wagen's zien we ze misschien terug.

Maar daar hoop ik nu eigenlijk niet op hoor, laat ze hun (oude) wagenpark maar verkopen, en met nieuw project op de proppen komen!

Thomaske 17-11-2006 00:32

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 193437)
Die hebben andere planne hé, anders verkopen ze niet hun volledig arsenaal ;)

Nuja wanneer men hun wagens niet verkocht krijgt en daardoor geen budget bij elkaar krijgen voor nieuwe wagen's zien we ze misschien terug.

Maar daar hoop ik nu eigenlijk niet op hoor, laat ze hun (oude) wagenpark maar verkopen, en met nieuw project op de proppen komen!

Er zijn meerdere teams die hun heel wagenpark te koop aanbieden. Wat ze verkocht krijgen kunnen ze dan vervangen in een nieuwe versie of nieuwe wagen.

Mvg...

Thomaske 17-11-2006 00:34

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 193432)
Men maakt er wel veel (denk)werk van daar bij RACB, hoe zet het met de Bi-turbo's gaan aanpakken. Wilt dus wel degelijk zeggen dat er enkelen zullen rijden volgend seizoen. En aangezien dat enkel mag als je dit seizoen al met zo'n Bi-turbo reed is het maar een keuze uit volgende teams:

S&P Racing?

De Bi Turbo was geen eigendom van S&P Racing. De wagen is van Wim Meulders als ik me niet vergis. De laatste twee races heeft hij met service van H&M Racing gereden.

Mvg...

Thomaske 17-11-2006 00:36

GS Motorsport spreekt van twee Belgische toppiloten op de tweede Viper.

Zien we misschien Freddy Loix terug?

Mvg...

Baron 19-11-2006 19:39

Op de officiële Belcar-site wordt sinds 15/11 in de 'Te Koop'-rubriek de Qvick-Ultima aangeboden door European Formula Racing. :confused:
Heb ik iets gemist? Ik dacht dat deze wagen al door een ander team was aangekocht.

Bling 19-11-2006 19:42

Zij hadden de Ultima van Qvick gekocht voor 2007, maar volgens deze thread willen ze blijkbaar liever voor een GT3 project gaan, dan met de Ultima te rijden.

GT2-R 19-11-2006 20:58

Quote:

Originally Posted by Bling (Post 193753)
Zij hadden de Ultima van Qvick gekocht voor 2007, maar volgens deze thread willen ze blijkbaar liever voor een GT3 project gaan, dan met de Ultima te rijden.

Ze verkopen enkel het chassis! Waarschijnlijk is dat niet meer toegelaten volgend jaar dus moeten ze waarschijnlijk een nieuwe bodykit maken...

Viper GTS-R*** 28-11-2006 22:43

Mmmm Mark jij post mooi nieuws!
Laten we hopen dat het uikomt ivm GS hun bemanning.
Bouvy - Vosse op de Viper GT3 zou wel eens mijn favo wagen/equipe kunnen worden!

Thomaske 28-11-2006 23:09

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 194846)
Mmmm Mark jij post mooi nieuws!
Laten we hopen dat het uikomt ivm GS hun bemanning.
Bouvy - Vosse op de Viper GT3 zou wel eens mijn favo wagen/equipe kunnen worden!

Dit zint mij ook hoor.

Een Viper in de Red Bull kleuren. En het klopt ook nog want ze zeggen 'Van Red Bull krijg je vleugels' en voor mij heeft de Viper ook vleugels.

Mvg...

bill 30-11-2006 16:25

ik kom juist terug van circuit zolder,heb daar een gele gt3 porsche uit de trailer van patrick belien zien komen.was wel nog helemaal origineel behalve de rolkooi. iemand missch meer info?
grts

GT2-R 30-11-2006 19:24

Quote:

Originally Posted by bill (Post 194976)
ik kom juist terug van circuit zolder,heb daar een gele gt3 porsche uit de trailer van patrick belien zien komen.was wel nog helemaal origineel behalve de rolkooi. iemand missch meer info?
grts

Welk type Porsche GT3??? 996 Supercup of 997Supercup/RSR of...???


All times are GMT +2. The time now is 00:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.