De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Quiz 2003 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Vraag 27 en 28 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5882)

Sennake 21-08-2003 21:41

Vraag 27 en 28
 
Aangezien ik zondag ZEKER niet thuis zal zijn (24 uur van Zolder weet je wel), stel ik nu al de nieuwe vragen. De oplossingen van de vorige vragen zullen dan ook waarschijnlijk wel pas maandag online staan. Ik reken op jullie begrip...

En hier gaan we dus :

Moeilijkheidsgraad : 7
Punten per goed antwoord : 100
Onderwerp : Niet-F1


Vraag 27 :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_27.jpg

Je ziet hier een rallywagen aan het werk. Hiermee weet je dus al dat je het in de rallywereld zal moeten zoeken :+

1) Wie zit aan het stuur ?
2) Wie zit in de stoel van de co-piloot ?
3) Om welke rally handelt het hier ?
4) In welk jaar ?
5) En natuurlijk : welke plaats behaalde deze wagen ?

Moet ik alweer een tip geven ? Awel ik weiger. Mijnheer Sennake blijft tegendraads !

Vraag 28 :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_28.jpg

Je ziet ook hier weer een rallywagen aan het werk. Hiermee weet je dus weeral dat je het in de rallywereld zal moeten zoeken :+

1) Wie zit aan het stuur ?
2) Wie zit in de stoel van de co-piloot ?
3) Om welke rally handelt het hier ?
4) In welk jaar ?
5) En natuurlijk : welke plaats behaalde deze wagen ?

Verwacht je nu echt dat ik weer een tip ga geven ? Awel ik weiger weer! Daar! Wel, dag !

OPGELET : schrijffouten in namen worden NIET goedgekeurd. Als het om personen gaat vragen we dus de volledige naam EN de volledige voornaam.

Antwoorden worden ten laatste verwacht vóór de start van de GP van Italië op 14 september.

En ... good luck !!

Sennake 21-08-2003 22:32

En? Zien onze quizzers het nog zitten?

A.J. 21-08-2003 22:34

Ja, natuurlijk.
Zal niet eenvoudig zijn maar deze wagens heb ik zelf nog zien rijden dus als ik mijn geheugen even op een rijtje krijg zal ik wel op juiste plaats kunnen gaan zoeken.

Guy 21-08-2003 22:39

Sennake, niet ongerust worden .

We vinden het wel !

Toch weer fijn gevonden.
Laatste tip meteen door, de eerste totaal niet.

A.J. 21-08-2003 23:26

Oei, ik had de eerste tip dadelijk door maar de tweede niet.

Sennake 22-08-2003 23:16

Deze keer ben ik echt eens benieuwd...

A.J. 26-08-2003 12:15

Mijn antwoorden zijn binnen. OEF !!!

Mark 26-08-2003 19:32

Vraag 28 is te doen, alle info (als het de juiste is ;)) teruggevonden op een modelsite.........daarna gecheckt op mijn geheime rally database ergens op het internet ;)..........

Vraag 27, de wagen en de periode waarin dat ding reed ben ik wel achter..........echter zoveel mogelijke combinaties........arrghh

Tja die tips van Sennake, ik snap daar geen hol van :fight: :D


edit: hele mooie pagina gevonden ergens achterin google......ben der bijna.........maar nog niet helemaal :p

Guido 26-08-2003 23:04

Quote:

Originally posted by Marshal
Vraag 28 is te doen, alle info (als het de juiste is ;)) teruggevonden op een modelsite.........
it's good to be a modeler :D :D

De modelbouw heeft me hier al vaker uit de nood geholpen. Zo ook voor vraag 28. Vraag 27 is nog op 2 puntjes een klein vraagteken, maar ook dat komt goed.

A.J. 26-08-2003 23:29

Quote:

Originally posted by Marshal
Tja die tips van Sennake, ik snap daar geen hol van :fight: :D



Als je de juiste antwoorden hebt dan kloppen de tips helemaal. Ik zat op een bepaald moment op een fout spoor en snapte daarom de tip ook niet. blijven zoeken ...

Mark 28-08-2003 22:51

Quote:

Originally posted by A.J.
Als je de juiste antwoorden hebt dan kloppen de tips helemaal.
Redelijk zeker dat ik vraag 27 voor 100% juist heb.......echter, die tip blijft een mysterie voor me. Zal wel aan me paspoort liggen ;)

Heb antwoord overigens op erg creatieve manier gevonden :D

Guy 30-08-2003 00:03

Ja, jongens, even wat opzoekwerk gedaan , maar zoals Andy al zei, deze auto's heb ik zelf nog weten rijden en dat vergemakkelijkt de zaak natuurlijk.

Zodus, antwoorden zijn binnen.
En zoals vermeld door anderen, zijn de tips duidelijk.

Succes aan de anderen !

Obi-Jan 30-08-2003 02:20

Dan hebt gij toch een beter geheugen dan ik.... ik ben er zeker van dat ik beide heren heb weten rijden en hun resultaten gevolgd heb, maar wie ze zijn? - 'k zou bijna zeggen sla me dood, maar ik moet in november mijn tante helpen verhuizen, dus liever niet. :)

Jan.
=---

Sennake 13-09-2003 09:51

Nog steeds maar 6 antwoorden binnen...

Andy, Jan, Johan, Guy, Lambo en Marshal ondernamen al een poging tot antwoorden... :D

De rest blijft onheilspellend stil... Komaan jongens!!! De tijd begint te dringen hoor!

sledge 13-09-2003 10:17

Gisteren eens gezocht voor vraag 27, en ik blijf nog met 4 mogelijke antwoorden zitten.
Vraag 28 heb ik volgens mij al opgelost, maar ik durf er niet op wedden dat het juist is.


All times are GMT +2. The time now is 19:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.