De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Home Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13078)

Bart.Vandecavey 21-05-2006 17:12

Quote:

Originally Posted by MichelRacing
Mooi stukje tekst net gevonden op de site van Russell Racing, dat is de verklaring waarom dat ze afgelopen donderdag deelnamen aan de Vrije Trainingen met een Bi-Turbo, dan rijst de vraag van welke stal komt deze Bi-Turbo af? Niet van PSI meer suggesteer ik...
Ik citeer:
"De kans is niet onbestaande dat we op termijn nog terug met een biturbo aan de start komen, maar voorlopig kijken we de kat uit de boom betreft de Klasse 1 en houden we het bij onze GT3 RS."
Bron: www.russellracing.be

Donderdag reden ze met de RS net als deze wedstrijd, klein foutje in die tekst...

Yannick R 21-05-2006 17:39

Amai, ze zijn weer goed bezig op Sporza.
Zit ik te wachten tot als de Snooker gedaan is, om beelden van de Belcar te zien. Nu zeggen ze zojuist: we hebben geen tijd meer om de beelden uit te zenden.
Die bende klungels :( :frusty:

Viper GTS-R*** 21-05-2006 18:56

Quote:

Originally Posted by Yannick R
Amai, ze zijn weer goed bezig op Sporza.
Zit ik te wachten tot als de Snooker gedaan is, om beelden van de Belcar te zien. Nu zeggen ze zojuist: we hebben geen tijd meer om de beelden uit te zenden.
Die bende klungels :( :frusty:

Groot gelijk Yannick, zat ook heel de tijd te wachten en dan dat :confused:
Kon die Ketnet geen 15minuutjes wachten ofzo :confused:

JPMontoya 21-05-2006 19:00

Moet wel pijn doen voor de organisatoren als je de uitspraak van Vanierschot hoort...AD/Vanierschot mogen toch bij de founding members van de Belcar gerekend worden. En als je dan zo'n kritiek krijgt als organisator dan moet dat toch hard aankomen...

Het was wel eens nodig - Vanierschot verwoord de ergenis van heel vele -

Viper GTS-R*** 21-05-2006 19:14

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Moet wel pijn doen voor de organisatoren als je de uitspraak van Vanierschot hoort...AD/Vanierschot mogen toch bij de founding members van de Belcar gerekend worden. En als je dan zo'n kritiek krijgt als organisator dan moet dat toch hard aankomen...
Het was wel eens nodig - Vanierschot verwoord de ergenis van heel vele -

Vindt ook wel dat hij gelijk heeft, waarom maak je de Viper trager (met die nieuwe katalysator) tegenover vorig jaar terwijl je goed weet dat de Viper vorig jaar al trager was dan Corvette en deze dit jaar nog een 'groot' pak sneller is geworden...
Wie weet door de uitspraak van den Albert dat RACB nu sneller gaat ingrijpe en de niet corvette wagens nu terug meer vrijheid gaat geven
ik geloof er nog in ;)

Pinzie 21-05-2006 19:36

Het viel mij ook tegen vandaag eerlijk gezegd om meerdere redenen:

- Had gehoopt Fordje tegen te komen, maar niets ervan.
- Had gehoopt Belle eens te ontmoeten, maar die verstopte zich te goed in een of andere pitbox.
- Er waren nog altijd twee auto's die wegreden van de rest van het peloton.
- Spanning was er niet echt in de race, naar mijn bescheiden mening.

Misschien moeten degene die over het reglement beslissen, er eens over denken om de wagens die echt wegrijden van het peloton, te beperken in hun capaciteiten, en zo het hele veld korter bijeen brengen, en niet een "beperkt" gedeelte van het peloton terug grotere voordelen geven.
Het vernieuwde circuit vind ik best wel mooi. Wel jammer vind ik dat er nog geen tribune gekomen is net voor de sacramentsheuvel. Wel positief vind ik de andere tribune die in aanbouw is. Hopelijk wordt het niet te gevaarlijk als je dan van de tribune wilt oversteken, ivm voorbijrijdende auto's, die daar best wel eens hard durven rijden. Hoop wel dat CZ nog sponsors vind om de geluidsmuur te sponsoren, zodat we van het betongrijs afgeraken ;).

Nicki_Mks 21-05-2006 20:02

Waw, wat een weekend:

* Fantastische race, vooral heel spannend tussen plaatsen 1 en 2 vs. de rest
* Zeer accurate live timing
* Bijna even goede live coverage
* Prachtige samenvatting op Canvas
* Voor het eerst weer een Chrysler in de race

Oeps, dat is wat ik vrijdagmiddag verwachtte. Tja...

Asterix 21-05-2006 20:09

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Waw, wat een weekend:

* Fantastische race, vooral heel spannend tussen plaatsen 1 en 2 vs. de rest
* Zeer accurate live timing
* Bijna even goede live coverage
* Prachtige samenvatting op Canvas
* Voor het eerst weer een Chrysler in de race

Oeps, dat is wat ik vrijdagmiddag verwachtte. Tja...

Moet zeggen dat ik de hele race live heb kunnen volgen via internet en dat de live timing ook bij de wedstrijd. ere wie ere toekomt.

Spannend ging het wel,indien je tenminste de andere klassen kan volgen.

De samenvatting is natuurlijk een spijtige zaak, daarmee hadden ze echter extra kijkers voor het snooker, gaat dit nog een kijkcijferkanon worden.

Asterix 21-05-2006 20:12

Quote:

Originally Posted by A.J.
Je kan je misschien afvragen : hoe kan een team 2 wagens verhuren in de BTCS (in Monroe kleuren) en één wagen verhuren in de BELCAR (Daikin) terwijl er als puntje bij paaltje komt slechts 2 wagens in de ateliers staan...
Wordt vervolgt...

Er zijn teams die dit voor elkaar krijgen op een gezonde en sportieve wijze.
Het brengt natuurlijk wel wat organisatie mee. Kom volgende week maar naar het BTCS, misschien herken je wel enkele wagens en er zal zeker meer spanning inzitten.

Nicki_Mks 21-05-2006 20:36

Quote:

Originally Posted by Asterix
Moet zeggen dat ik de hele race live heb kunnen volgen via internet en dat de live timing ook bij de wedstrijd. ere wie ere toekomt.

De live timing werkte vandaag (in tegenstelling tot de vorige dagen) inderdaad meestal wel. Tijdens de MVDBO race kreeg ik wel opeens de kwalificatieresultaten van de BEC te zien. Op HIBN heb ik een half uur lang naar eenzelfde beeld zitten kijken. Maar inderdaad, deze twee puntjes zijn minder erg vergeleken met de anderen.

marcel 21-05-2006 21:26

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Waw, wat een weekend:

* Fantastische race, vooral heel spannend tussen plaatsen 1 en 2 vs. de rest
* Zeer accurate live timing
* Bijna even goede live coverage
* Prachtige samenvatting op Canvas
* Voor het eerst weer een Chrysler in de race

Oeps, dat is wat ik vrijdagmiddag verwachtte. Tja...


we hebben het ondertussen wel al door, ze, dat je geen Belcar-fan bent (dit jaar)

El Torro 21-05-2006 22:04

Wat is de bedoeling van die Corvettes dit jaar, heb je gezien hoe agressief, arrogant en zéér gevaarlijk ze zich een weg door het hele veld heen zoeken.
Ze rammen letterlijk zowat iedereen uit hun baan vanwaar ze menen dat die niet snel genoeg voor ze aan de kant gaat.
Als die menen dat ze zo goed zijn, wat komen ze dan in de Belcar zoeken.
Wordt het niet eens HOOG tijd dat de koersdirectie er eens wat "stop & go" penaltys voor gaat geven na de diverse akelig gevaarlijke acties, moeten er eerst serieuze ongelukken gebeuren ???
En het reglement eens aanpast zodat anderen ook de kans krijgen om niet minstens 2x gedubbeld te worden door die gasten !!!!!
Dit verschil is gewoon te groot en hoort in een kampioenschap als de Belcar gewoon niet thuis, klasse 1 wagens zullen zich voor volgend seizoen nog eens 10x bedenken voordat ze zich weer in de Belcar laten inschrijven.
Organisatie, let hier voor op !!!!!

Neo-242 21-05-2006 22:34

Het was idd niet erg spannend vandaag. Er gebeurde eigenlijk vrij weinig. En ondanks het verhoogd gewicht is de corvette nog altijd superieur. Ik denk dat er andere wagens nodig zijn om een vuist te kunnen maken naar het Corvette geweld. Maar wie heeft daar geld voor?:o

Pat 22-05-2006 00:06

Quote:

Originally Posted by El Torro
Dit verschil is gewoon te groot en hoort in een kampioenschap als de Belcar gewoon niet thuis, klasse 1 wagens zullen zich voor volgend seizoen nog eens 10x bedenken voordat ze zich weer in de Belcar laten inschrijven.
Organisatie, let hier voor op !!!!!

Ik denk dat RACB perfect weet waar ze mee bezig zijn ...

Megane 22-05-2006 06:06

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Vindt ook wel dat hij gelijk heeft, waarom maak je de Viper trager (met die nieuwe katalysator) tegenover vorig jaar terwijl je goed weet dat de Viper vorig jaar al trager was dan Corvette en deze dit jaar nog een 'groot' pak sneller is geworden...
Wie weet door de uitspraak van den Albert dat RACB nu sneller gaat ingrijpe en de niet corvette wagens nu terug meer vrijheid gaat geven
ik geloof er nog in ;)

Omdat vorig jaar die viper reed in de kleuren van pkgl en nu AD sport.
De wijzigingen zijn er toch gekomen om de 2 corvette's te bevoordelen.:frusty:


All times are GMT +2. The time now is 05:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.