De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Onboard Yaris - autosport.be (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4764)

Autosport.be 18-04-2003 15:47

Onboard Yaris
 
Niet dat het zeer spectaculair is (was), maar er zijn onboard beelden vanuit mijn Yaris te downloaden. Het gaat om de complete eerste en tweede race van afgelopen weekend.

Race 1: In tweede bocht (Kanaal) al geraakt door Jacques Morlet, met een slepende carrosserie (goed te horen) tot gevolg, waardoor ik serieus aan snelheid verloor op de rechte stukken.

Race 2: Vanaf de tweede rond een warmlopende motor (meer dan 100 graden watertemperatuur), waardoor ik vroeger moest gaan schakelen en vermogen verloor...

Pechweekend dus.

Download: RACE 1 - RACE 2

Ook van de komende wedstrijden zullen er onboard beelden beschikbaar gesteld worden.

Ottooke 18-04-2003 17:44

Mooi, 2 x 20 minuten rondjes draaien op het circuit van Zolder.
Ik heb een beetje nekpijn op het moment want ik was aan het meedraaien met de Yaris :)

yvdp 18-04-2003 18:24

amai, echt wel knap. En idd, ik heb het kunnen horen.

schumivill 18-04-2003 19:13

Nice,laat maar komen die beelden,altijd vrij interessant om volgen. :gas:

aengelen10 18-04-2003 19:19

Echt te gek die onboard beelden, ik kijk al uit naar de volgende races!!!

Beemer 19-04-2003 09:31

Knap gedaan en zeer leuk voor de fans!

airco 19-04-2003 10:21

:worship::applaus::gas:

meer heb ik daar niet op te zeggen ...
knap werk

Speesman 26-04-2003 23:29

Ik krijg enkel geluid (als beeld krijg ik allemaal vlakken in verschillende kleuren die elkaar afwisselen).

Beemer 27-04-2003 22:16

Vandaag eens een kijkje genomen in de Yaris van autosport.be, is best wel grappig zicht zo'n gemonteerd videocamerake erin. Desalnietemin, prachtig zo'n beelden

Autosport.be 28-04-2003 12:46

De beelden van race 2 van gisteren zijn nu ook te bekijken. Race 1 volgt morgen.

Een beetje uitleg (het stukje duurt maar 5 ronden):

Bij het begin van de 3de ronde kom ik samen met Kelly Jamers te snel de eerste linkse in, en we gaan beiden achter elkaar naast de baan. Hierdoor krijg ik een steen in mijn radiator (met grote gevolgen).
Drie bochten verder, in de remzone van de chicane ga ik Jamers, Romani en Boesmans voorbij, waarna ik de volgende 2 ronden tot net achter Jose Close kan geraken (op dat moment in 10de positie).
Maar tijdens de 5de ronde verlies ik plots vermogen, waarna ik halfweg de 6de ronde de auto aan de kant moet zetten.

Download: KLIK HIER

Beemer 28-04-2003 18:05

Is toch weer zeer knap om te bekijken! Bedankt voor de leuke beelden Philip!

Werner333 28-04-2003 18:39

Quote:

Originally posted by Autosport.be
Maar tijdens de 5de ronde verlies ik plots vermogen, waarna ik halfweg de 6de ronde de auto aan de kant moet zetten.
Duidelijk te zien. Plots gaat iederen je weer voorbij.

Nog een tip voor de volgende race. Monteer eens tweede kamera die achteruit kijkt en monteer de boel dan in splitscreen.
Moet de moeite zijn. ;)

Raceboy 28-04-2003 19:14

waroom vlogen Kelly en jij eraf? Het was daar (toen) nog niet nat.

Ottooke 28-04-2003 19:39

Quote:

Originally posted by raceboy
waroom vlogen Kelly en jij eraf? Het was daar (toen) nog niet nat.
Ik denk dat het komt doordat Jamers te snel reed toen ze instuurde en dat zij de bocht niet kon nemen.
Doordat Philip vlak achter Kelly reed en niet veel van de baan zag is hij er ook af gegaan.
Zo het zo gegaan kunnen zijn?

Beemer 28-04-2003 19:58

Quote:

Originally posted by Autosport.be
Bij het begin van de 3de ronde kom ik samen met Kelly Jamers te snel de eerste linkse in, en we gaan beiden achter elkaar naast de baan.
Zo is het dus gebeurd :)


All times are GMT +2. The time now is 09:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.