De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Poll 24Uren Spa (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13533)

Viper GTS-R*** 21-07-2006 01:34

Poll 24Uren Spa
 
Laat eens horen wie jullie allen tippen als je eigen favoriet winnaar!
Wie stemt, liefst ook commentje zetten.
Ikzelf stemde voor Race Alliance AM DBR9, Met Karl Wendlinger, Philipe Peter, Christophe Bouchut en Robert Lechner hebben ze de juiste personen ervoor en mits uit de problemen te blijven zie ik hen als underdog wel in staat om zéér hoog te eindigen!

marcel 21-07-2006 02:10

ik heb maserati gestemd. ze hebben vorig jaar al gewonnen, met ongeveer dezelfde lineup. en ik denk wel dat Spa deze wagens op het lijf geschreven is

Belle 21-07-2006 03:07

Ik heb ook op de Race Alliance DBR9 gestemd. Was aant twijfelen tussen dit en Phoenix maar uiteindelijk toch voor Race Alliance gekozen... Aan de line-up zal het niet liggen, want die van Phoenix is ook heel sterk. Heb de betrouwbaarheid een beetje laten kiezen. BMS scoort eigenlijk ook nog hoog, maar ja, je mag maar eentje kiezen... En ja, het moest een Aston Martin worden hé. :p

Bramzel 21-07-2006 09:33

In het kader van "doe eens gek" heb ik voor de GLPK gestemt. De wagen is een endurance-racer pur sang, en als ze echt het lek boven water hebben (en Kumpen geen domme dingen doet) dan heb ik er goeie hoop in. De RaceAlliance heeft een sterke rijders lineup, maar ik blijf het gevoel hebben dat het team daar minder goed met de wagen om kan gaan als bij andere teams.

Pinzie 21-07-2006 09:47

Mijn gokje: Psi nr 36.

Psi is een enorm goed team structureel. Rijders zijn mss niet aan elkaar gewoon, maar psi helpt hun zeker om alles in goede banen te leiden. Ik verkies om een belgisch team te zien winnen (voor zover je dat kan kiezen :) ). Waarom dan de nr36: daar heeft het team toch net dat tikkeltje meer ervaring mee als met de andere wagen. Waarom niet Srt: Srt is laatste jaren enorm gegroeid als team, maar in de pits is het team nog niet op de hoogte van glpk of psi, en daar verlies of win je kostbare tijd. Waarom niet Glpk: Simpelweg, ik kan niet zo goed overweg met Mr Kumpen Jr zijn mentaliteit, wat niet wil zeggen dat ik het geen goede piloot vind.

smiley 21-07-2006 10:39

ik gok op de glpk corvette.. allé gokken, ik ben er wel van overtuigd wel dat ze kunnen winnen omdat ze een sterke wagen hebben en ook wel een goeie line up van rijders.. maar ik verwacht ook weer een zeer sterk vitaphone racing ! te hopen blijft het dt jaar een hele race droog..

moore 21-07-2006 10:48

ik heb er geen flauw idee van mijn gok gaat dus naar glpk aangezien het een goede wagen is zeer goede piloten en ze kennen het circuit het beste :)

Pegasus 21-07-2006 11:06

Maserati.
Vorig jaar zeer sterk, geen enkele reden waarom dat dit jaar ook niet het geval zou zijn.

Yvonne 21-07-2006 12:46

Ik heb ook gegokt, en mijn hart gevolgd...dus een PSI Corvette gaat het worden. Het maakt me eigenlijk niet echt uit of het dan de C6 of de C5 wordt...op beide wagens rijden piloten die ik zeer ben gaan waarderen.

Als ik tussen de C6 en de C5 moet kiezen, wordt het de C5 wegens het Finse karakter op de wagen.

JPMontoya 21-07-2006 12:52

Maserati van Bartels/ Scheider...

RaceAlliance geloof ik nooit - team is gewoon niet goed.

smiley 21-07-2006 12:54

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Maserati van Bartels/ Scheider...

RaceAlliance geloof ik nooit - team is gewoon niet goed.

scheider rijd dit jaar toch op een ferrari gt2 ?

B&S Racing 21-07-2006 14:19

PSI # 34, gun het Jos Menten van harte! En ik denk dat PSI zijn zaakjes goed geregeld heeft. In een 24 uren gaat het niet altijd om de snelste auto maar om de betrouwbaarheid van de auto, daarnaast kan Jos behoorlijk goed sturen.

Belle 21-07-2006 14:19

Quote:

Originally Posted by smiley
scheider rijd dit jaar toch op een ferrari gt2 ?

Jups, die rijdt bij AF Corse, samen met Salo en Rui Aguas.

Belle 21-07-2006 14:28

Quote:

Originally Posted by B&S Racing
PSI # 34, gun het Jos Menten van harte! En ik denk dat PSI zijn zaakjes goed geregeld heeft. In een 24 uren gaat het niet altijd om de snelste auto maar om de betrouwbaarheid van de auto, daarnaast kan Jos behoorlijk goed sturen.

Zeker, ik vind dat hij de laatste jaren enorm gaan groeien is als GT-piloot.

Er zijn eigenlijk redelijk wat teams die ik graag zie winnen. GLPK om het Belgisch karakter, PSI ook en omdat ik het de piloten gun...SRT gun ik het dan weer ook... En ja, als Vitaphone wint (gelijk welke wagen), hebben we ook weer een Belg op het ereschavot.

Over een paar andere klasses:
In GT2 wil ik graag Goossens en Ortelli op podium zien, al zal de Gordon Porsche zich erg moeten weren tussen al die F430's.
En in G2 Lamy op ereschavot. ;)

Dat geheel zou m'n 24 uren wel maken! :p

Grig-O 22-07-2006 11:53

De Aston Martin BMS #.. voor de Maserati van Bartels- Bertolini- van de Poele. GLPK zal moeilijk worden... maar toch een derde plaats.


All times are GMT +2. The time now is 20:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.