De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT 2007, nieuwtjes en andere weetjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13756)

GT2-R 11-01-2007 19:24

Quote:

- Felbermayr-Proton switcht van de FIA-GT naar de LMS. Het team, dat vanaf 1997 in de FIA-GT uitkwam, zet twee Porsches 997 GT3-RSR en één 996 in, voor ondermeer het succesduo Lieb-Pompidou.
BRON: PITSTOP.TV

Grig-O 12-01-2007 00:23

Was denk ik al bevestigd dat ze met één wagen naar 24u Spa kwamen..
Nu Lieb en Pompidou op die auto zitten... :drewl: :eek:

Grig-O 12-01-2007 21:26

Op Planet Le Mans staat nu bevestigd dat Edil Cris met twee Ferrari's 430 naar de Fiagt komt. Geen slecht team aangezien ze tweede werden in Adria...

Ook is het nog niet zeker dat Corvette in Amerika blijft...
En waar Corvette start, start Aston Martin ;)
bron: turbomagazine

Belle 12-01-2007 22:16

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 199483)
Ook is het nog niet zeker dat Corvette in Amerika blijft...
En waar Corvette start, start Aston Martin ;)
bron: turbomagazine

Grappig, want Corvette is ook aan het wachten waar Aston Martin zal starten. :+ En zo blijven ze in een vicieuze cirkel hangen natuurlijk! ;)

Brecht 12-01-2007 22:43

Dat AMR Corvette Racing maar volgt, kunnen we ze weer wat verslaan. Hopenlijk beide teams naar LMS, dan krijgen we EERLIJKE reglementen.

Belle 12-01-2007 22:53

Ik zie eigenlijk AMR ook niet meteen richting Fia GT uitwijken omdat ze daar volgens mij al een aantal klantenteams rijden hebben, terwijl er in de States duidelijk nog geen GT1 markt is voor de Aston noch Corvette.

Maar Corvette is natuurlijk een beetje 'pissed' op de ALMS door de reglementen, dus zie ik hen dan eerder LMS gaan... Althans, dat mag ik hopen, want zo kan ik ze allebei nog eens aan het werk zien! :)

Integra 12-01-2007 23:20

Quote:

Originally Posted by corvetteboy (Post 199489)
Dat AMR Corvette Racing maar volgt, kunnen we ze weer wat verslaan. Hopenlijk beide teams naar LMS, dan krijgen we EERLIJKE reglementen.

Correctie: kan Corvette Racing hen verslaan. Niet te snel een wij-gevoel kweken. :p

Bramzel 13-01-2007 05:47

Op zich zou een LMS avontuur voor Corvette niet gek zijn: In de USA hoeven ze zich niet meer te bewijzen. Ze hebben hun aanhangers, en hebben de afgelopen seizoenen wel laten weten dat ze de beste zijn. Wat dat betreft ligt er een nieuwe uitdaging in Europa.

Corvette Racing 13-01-2007 16:25

Quote:

Originally Posted by Integra (Post 199497)
Correctie: kan Corvette Racing hen verslaan. Niet te snel een wij-gevoel kweken. :p

Correctie: Kunnen wij ze verslaan! ;)

Ik hoop ook heel erg dat Corvette en Aston besluiten om elkaar in Europa te gaan bestrijden, zoals Bram al zegt lijkt het me voor Corvette een hele logische stap. De Z06 wordt in Europa ook steeds meer geaccepteerd als een serieuze sportwagen, deelname aan LMS of FIA GT zal zeker kunnen helpen om het imago en de verkopen op te stuwen!

Brecht 13-01-2007 16:32

Juist Corvette Racing, WIJ.
Als supporter achter je team staan!

smiley 13-01-2007 17:35

ik hoor ook bij "wij" :D
zou mooi zijn om een team als psi of glpk-carsport volledige ondersteuning kreeg voor het lmes, en dan nog corvette racing in de alms.. !! en op beide vlakken a-m kloppen :)

Integra 14-01-2007 17:31

Ik vind het grappig hoe mensen zichzelf profileren als zijnde belangrijk voor een team. ;) :applaus:

Neem deze opmerking best niet te serieus. :)

JorritVD 15-01-2007 22:28

De kans is groot dat we 5 MC12's aan het werk zien dit seizoen.
Ik lees net namelijk op PlanetLeMans dat JMB Racing 1 MC12 het hele seizoen gaat inzetten. De rijders zijn Joe Macari en Ben Aucott.

Bramzel 15-01-2007 22:33

Quote:

Originally Posted by Integra (Post 199639)
Ik vind het grappig hoe mensen zichzelf profileren als zijnde belangrijk voor een team. ;) :applaus:

Neem deze opmerking best niet te serieus. :)

Is inherent aan de sport wereld. Bij voetbal heeft men het toch ook altijd over 'wij' zolang er goed gespeeld word? Zodra er echter verloren word is het gelijk 'zij' ;)

Viper GTS-R*** 15-01-2007 22:44

Quote:

Originally Posted by JorritVD (Post 199806)
De rijders zijn Joe Macari en Ben Aucott.

Deze reden ook al op de F360 Modena van JMB de 24 uren van Bahrein waar ze 3de algemeen werden. Een homogeen duo dat geen enkele fout hebben gemaakt in die 24 uren race. Maar om te strijden voor podium's tegen de snellere GT1 piloten... daar vrees ik wel voor.


All times are GMT +2. The time now is 07:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.