De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   formule 1 test day (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14253)

bill 23-10-2006 14:13

formule 1 test day
 
is er iemand misschien al eens een keer naar de test day gaan kijken?
heb gelezen dat 30 oktober het zover is,ma k weet nie da het de moeite ga zijn om zo ver te rijde.daarmee deze vraag

student 23-10-2006 14:18

ik ben dit al vaak van plan geweest, maar de afstand houdt me wat tegen. Ik plan in ieder geval wel om naar Barcelona te gaan eind januari-begin februari, als alle teams samen komen voor de grootste test van het voorseizoen.

In Jerez zou het u 3 euro kosten om binnen te mogen, maar de toegankelijke tribunes zijn beperkt en ver van het circuit. Ik geloof zelfs dat het er echt maar 2 zijn waar ge op kunt. Maar als ik in de buurt ben en maar 3 euro moet betalen om een zeldzame oranje McLaren te zien twijfel ik ni.

Maar het blijft idd nogal ver.

gwyllion 23-10-2006 14:32

Op http://www.f1racing.nl/nl/tests.php staan een aantal dagen waarop er in Barcelona en Jerez getest wordt...

Mark 23-10-2006 19:06

Quote:

Originally Posted by bill (Post 190846)
is er iemand misschien al eens een keer naar de test day gaan kijken?
heb gelezen dat 30 oktober het zover is,ma k weet nie da het de moeite ga zijn om zo ver te rijde.daarmee deze vraag

Nogmaals het verzoek om je bericht in correct Nederlands te schrijven.

bill 23-10-2006 20:16

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 190874)
Nogmaals het verzoek om je bericht in correct Nederlands te schrijven.

sorry:o

bill 23-10-2006 20:19

MONDAY 30 OF OCTOBER
SPECIAL TEST DAY
ONLY FOR FORMULA CAR
op de site van fracorchamps gevonde,
bedoelen ze daar de f1 mee?
kan iemand mij da vertellen.

GT2-R 24-10-2006 18:37

Quote:

Originally Posted by bill (Post 190888)
MONDAY 30 OF OCTOBER
SPECIAL TEST DAY
ONLY FOR FORMULA CAR
op de site van fracorchamps gevonde,
bedoelen ze daar de f1 mee?
kan iemand mij da vertellen.

Denk het niet:

de teams testen in het tussenseizoen eigenlijk enkel in het zuiden: Paul-Ricard, Jerez, Barcelona,... en bovendien testen er sowieso bijna nooit F1-teams in Spa. Waarschijnlijk zal het voor Formula Renault 1.6 e.d. bedoelt zijn.

Mr.Dallara 25-10-2006 15:22

Quote:

Originally Posted by bill (Post 190846)
is er iemand misschien al eens een keer naar de test day gaan kijken?
heb gelezen dat 30 oktober het zover is,ma k weet nie da het de moeite ga zijn om zo ver te rijde.daarmee deze vraag

Het hang er natuurlijk vanaf hoever je intresse gaat / hoe groot je budget is / hoeveel dagen verlof je "teveel" hebt.

Maar sinds enkele jaren organiseerd de fanclub van Bas Leinders eind januari een 3 of 4 daagse trip naar Barcelona. Ze plannen het op één de drukste test weken van heel het tussen seizoen, ze doen er ook één dagje Barca stad bij, terwijl zelfs de paddock via-via bezocht word...

Ik ben in 2005 meegeweest en vond het dik de moeite om allemaal eens van dichtbij te zien. Op 3 dagen testing heb je veeeeeeeel meer gezien dan op één GP F1, én je hebt het dan echt van dichtbij gezien voor een prikje -als je weet dat je in Spa 300€ moet betalen voor 3 dagen in het slijk te ploeteren-... (wij hebben eind januari net geen 20 graden gehad op Circuit de Catalunya...)

Zeker een aanrader dus!

bill 26-10-2006 00:04

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara (Post 191091)
Het hang er natuurlijk vanaf hoever je intresse gaat / hoe groot je budget is / hoeveel dagen verlof je "teveel" hebt.

Maar sinds enkele jaren organiseerd de fanclub van Bas Leinders eind januari een 3 of 4 daagse trip naar Barcelona. Ze plannen het op één de drukste test weken van heel het tussen seizoen, ze doen er ook één dagje Barca stad bij, terwijl zelfs de paddock via-via bezocht word...

Ik ben in 2005 meegeweest en vond het dik de moeite om allemaal eens van dichtbij te zien. Op 3 dagen testing heb je veeeeeeeel meer gezien dan op één GP F1, én je hebt het dan echt van dichtbij gezien voor een prikje -als je weet dat je in Spa 300€ moet betalen voor 3 dagen in het slijk te ploeteren-... (wij hebben eind januari net geen 20 graden gehad op Circuit de Catalunya...)

Zeker een aanrader dus!

merci voor de info zal ik zeker is naar zoeken

Mr.Dallara 02-11-2006 17:10

Ik kreeg net een mailtje aan met daarin al wat info over de Barca trip die ze gaan doen in januari 2007.

Quote:

Beste sportvrienden,

Net als de voorgaande jaren, organiseerd de supportersclub Bassist een 3
daagse uitstap naar de F1 testen in Barcelona. Wij bereiden ons nu alvoor om
zosnel mogelijk te kunnen reageren als de datums bekend worden gemaakt.
Pol Baele en ik hebben in September laatstleden een bezoek gebracht aan
Valencia om de mogelijkheid te bestuderen eventueel daar de F1 testen te
bijwonen. Wij hebben vastgetseld dat de vliegtickets en de hotels daar een
pak duurder zijn. Indien we de rekening maken komen we tot de slotsom dat de
prijs voor een 3 daagse ruim 150 tot 200€ duurder is daarbij zijn niet
altijd alle teams aanwezig.
Daar de vliegtickets door de hogere brandstofprijzen werkelijk duurder
geworden zijn, willen we speculeren op een gunstig tarief wat eensklaps kan
aangeboden worden door een af andere vliegmaatschappij. Daarom willen wij
jullie nu al vragen om ons te laten weten of je geintresseerd bent om in
januari 2007 (indien de datum u uiteindelijk schikt en verlof kan nemen)mee
zou willen gaan. Waarschijnlijk is het zoals voorgaande jaren de 3de of 4de
week van januari.

Voor diegenen die zich nu al inschrijven kunnen wij zelfs garanderen dat de
prijs voor een driedaagse Barcelona ( vliegticket,2 overnachtingen hotel en
huur auto max. 370,00 euro bedraagd.

Wij vragen je om indien je mee wil, ons dit per kerende kenbaar te maken.
Geef ook een Tel nr. op waar we jullie kunnen bereiken indien we de juiste
datums kennen. We zullen je zosnel mogelijk bellen om dan definitief uw
bevestiging te krijgen.

Voor laat komers zullen we genoodzaakt zijn de prijs van de dag ( ticket,
hotel en bijkomende huurauto) aangerekend worden.

Max deelnemers 16 pers.
stuur door aan andere liefhebbers die mee willen.
Sportieve groeten,

Pol Baele & Nico Leinders

P.S. Uiteraard hebben we weer een oud F1 straten circuit (1951) kunnen
vinden om dat te kunnen bezoeken.
Meer info via n.leinders@skynet.be

student 02-11-2006 17:24

zeer interessant

Mr.Dallara 07-12-2006 17:14

De test data's voor 2007 zijn vrijgegeven door de fia, dus ook de data waarop de "Basis trip" zal zijn, nl. 12 tot 14 februari.

Snel reageren is de boodschap...

Mark 09-12-2006 21:34

Misschien staken de coureurs wel:

Quote:

Formel 1-Fahrer drohen mit Streik
Die Formel 1-Piloten beklagen die ihrer Meinung nach mangelhaften medizinischen Einrichtungen der Teststrecken. Bei einem Treffen der Fahrer-Gewerkschaft GPDA am Mittwochabend (6.12.) kamen die Fahrer überein, künftig die Arbeit zu verweigern, falls ihren Forderungen nicht entsprochen werde.

http://www.auto-motor-und-sport.de/s...eik.134991.htm
De coureurs proberen via de GPDA al langer om de veiligheidsvoorzieningen op hetzelfde peil te krijgen als tijdens een GP-weekend.

bluelite 09-12-2006 23:13

Quote:

Originally Posted by student (Post 190848)
ik ben dit al vaak van plan geweest, maar de afstand houdt me wat tegen. Ik plan in ieder geval wel om naar Barcelona te gaan eind januari-begin februari, als alle teams samen komen voor de grootste test van het voorseizoen.

In Jerez zou het u 3 euro kosten om binnen te mogen, maar de toegankelijke tribunes zijn beperkt en ver van het circuit. Ik geloof zelfs dat het er echt maar 2 zijn waar ge op kunt. Maar als ik in de buurt ben en maar 3 euro moet betalen om een zeldzame oranje McLaren te zien twijfel ik ni.

Maar het blijft idd nogal ver.

Het zijn er inderdaad maar twee, maar je zit wel redelijk dicht tegen de baan. De ene bevindt zich in de chicane en de andere enkele meters verder op het korte rechte stuk richting hairpin (ingang pitlane).

JPMontoya 15-12-2006 10:08

Quote:

A McLaren spokeswoman confirmed to autosport.com that Alonso will be testing today, while Renault were unavailable for comment.
www.autosport.com

Heerlijk toch die politiek in de Formule 1...De nodige € zullen wel van eigenaar veranderd zijn...


All times are GMT +2. The time now is 18:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.