De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6682)

Kelly Jamers 11-02-2004 15:54

Als ik zeg dat ik met mijn yariske de belcar ge rijden gelooft ge me toch nie zeker...???

nog even geduld dan....

de paddockers zal het als eerste weten!

Kelly Jamers 11-02-2004 15:54

amai, k ben weer met fouten aan het schrijven zullen...
ga rijden en zullen weten moet het dus zijn...

Thomaske 11-02-2004 15:58

Nee Kelly als je dat zegt geloof ik en de rest je ook niet echt. Maarja het kan hé.

Sportieve racegroeten,
Thomaske_GLPK

Vertigo Streiff 11-02-2004 19:33

waarom ook niet hè Kelly;)

JJoris 11-02-2004 20:41

Met een Yaris maar dan met 1500cc motor, 100L tank, de 24U van Zolder = zeker bij de eerste 15 algemeen zonder pech of ongevallen. :p :)

Scapa 12-02-2004 14:35

Quote:

Originally posted by Marshal
Ja Stijn, we zullen hier maar als orde-handhavers optreden ;) Nog ff en dan is het echt "Coninx & Reijnders, voor al uw Belcar Consultancy " :D

Meneer, ik wil een GT3-RSR inzetten..........is dat wat? Mwoah, een Viper trekt meer pers ;) :D

Meneer, een 575 GTC is wat u moet hebben :D

Even terug naar Audi. Wat zeker is is dat de A4 Silhouette uit de BTCS te koop staat...

Acer-Pipo 12-02-2004 14:41

Audi heeft er zelfs 2 te koop staan, de A4 Silhouette die 2 jaar geleden new procar heeft gereden en een iets meer ontwikkelde versie die vorig jaar BTCS reed

wiljo 12-02-2004 17:49

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Toon van de Haterd, daar zitten ze dus blijkbaar achter. Aangezien Zwaan's Racing een tweede Viper gaat inzetten in FIA-GT...

Toon van de Haterd vandaag persoonlijk gesproken. Viper van Zwaans is niet concreet. De Marcos van afgelopen jaar staat te koop vanwege drukke werkzaamheden van de teamgenoot. Spijtig want de wagen had nog meer dan voldoende potentieel om door te ontwikkelen.

Er wordt van diverse kanten aan de snelle Ollander getrokken. Een Amerikaanse auto is een optie. Een dikke Engelse bolide kan ook. Maar de voorkeur lijkt tot naar de Oosterburen te gaan. Wil Sijthoff 'm in de BMW?

Of wordt het Toon in een Porsche komende seizoen? Zitten de topteams niet allemaal vol dan? Ja en nee. ;) Wait and see!

Rasse 13-02-2004 11:23

Quote:

Originally posted by Kelly Jamers
Onderhandelingen omtrent het team zijn nog bezig.
Ward zal dit zelf gaan beslissen.
Waarschijnlijk weten we hier volgende week meer over...

Mocht er iemand de indruk hebben dat de wagen door First wordt ingezet; dat is niet het geval.

wiljo 13-02-2004 13:26

Gelezen op autosport.be:

Ook de Taymans BMW Z3 was weer van de partij, deze keer bestuurd door Mark Cole "Champion UK Michelin Porsche Cup". Fabrice Walfisch en Mark Cole gaan deze V8 op zijn minst viermaal inzetten voor de LangstreckenPokal en evenveel keer in de Belcar.

Mistery 13-02-2004 13:29

stond al op de paddock ook, in het verslag van Ronald over de donderdagtraining...

Mark 13-02-2004 13:37

We zullen de wagen JMT erbij zetten, afdeling Guests?

Kelly Jamers 13-02-2004 15:14

Quote:

Originally posted by Rasse
Mocht er iemand de indruk hebben dat de wagen door First wordt ingezet; dat is niet het geval.
Er zijn althans onderhandelingen bezig,
maar: IK ZAL NIET MET DE SEAT GAAN RIJDEN...

Driesco 13-02-2004 15:34

Neen, dat kan ik bevestigen ! :)

Kelly Jamers 13-02-2004 15:36

Quote:

Originally posted by Driesco
Neen, dat kan ik bevestigen ! :)
wat kunt ge bevestigen?
dat ik niet met de seat ga rijden?

gij toch ook niet, dat kan ik bevestigen...
wat gaat gij trouwens doen???


All times are GMT +2. The time now is 14:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.